Reizen met Henk_NL #1

• 26 oktober 2017
  • 40 reacties
  • 965 Bekeken

Toon eerste bericht

40 reacties

Neh, denk het niet... Wel geinig, Höllenboer komt hier uit de buurt weg 🆒
Reputatie 7
Badge
Als ik het goed begrijp, Henk, ben je klem gezet door een vrouw, en zit je dat dwars? De post heet nu #MeToo
Badge +3
#MeThree.. Ze deed aan waterpolo en had nogal sterke beenspieren, maar goed we dwalen af van het topic ;)

Moest denken aan het lied Big City van Tol Hansse "zit shocking klem tussen de deuren van de tram" maar deze clip ook leuk want die heb ik op old school vinyl (een 12" single dus)
Het was niet helemaal mijn type @klant_Jac, sorry 😞
Reputatie 7
Badge
OK Henk, begrijpelijk. maar maak nog snel een filmpje voor de DM90 naar Roemenië of zo gaat.
Ik ben meer van dit soort filmpjes.

https://www.youtube.com/watch?v=iRXJXaLV0n4
Hallo Henk_NL,

Ik heb je situatie uitgezet en zal onder de aandacht gebracht worden. Ik (dus jij ook) krijg hier echter geen terugkoppeling van. Bedankt voor je melding!
Dankje Arnold.
Reputatie 7
Badge
Vlot optrekken bij Keolis.... Ik maakte een mzchinistenwisseling mee op station Goor... Trein stopt, machinist springt er voor meteen met jas en tas uit op perron. Andere machinist stapt voorin door passagiersdeur in, opent tussendeur, en gelijk sluiten de deuren en rijdt ie weg. Geen seconde verloren.
@Henk_NL Graag gedaan uiteraard 🙂.
@klant_Jac, #Like
Waarom hebben we het telkens weer over Keolis? Het is gewoon nog de merknaam Syntus maar het is alleen onderdeel van Keolis Group? Of zit ik er nu helemaal naast?
Badge +3
Enkele weken geleden is de naam Syntus definitief vervangen door Keolis Nederland.
Jeetjemineetje, het spijt mij wel heel zeer dat ik het deels verkeerd heb. Maar ik heb 'het ook deels goed', want de merknaam Syntus blijft voor de huidige concessies dus(tot verlenging?) bestaan.

Zeer bedankt voor de URL!
Badge +3
Ik kijk wel uit naar Reizen met @Henk_NL #2

Want #1 was leuk, en er is zeker en vast inmiddels meer gebeurd!
De meeste lollige verhalen deel ik niet, want dan wordt het binnen de kortste keren uit z’n verband getrokken. En daar is dit forum natuurlijk ook niet voor. Een aantal details bij dit verhaal heb ik ook niet gedeeld, waardoor ik misschien wat “bozer” klonk dan in werkelijkheid het geval was. Zo snel ben ik niet boos 😂

Reageer