beantwoord

Reizen naar station Aken/Duren in de Reisplanner

• 4 april 2014
  • 5 reacties
  • 685 Bekeken

Waarom is uit de reisplanner de Euregiobahn RB20 van Heerlen naar Aken/Duren verdwenen?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 4 april 2014, 19:00

Beste Zaankanter,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik heb je titel aangepast en verplaatst naar "In de trein", zodat je topic wat beter vindbaar wordt.

Voor sommige buitenlandse bestemmingen kun je inderdaad wel de Reisplanner gebruiken, en anders lukt het sowieso wel met de Reisplanner van NS Hispeed (zie de link die wouter15 je geeft). Was de bestemming Aken/Duren eerder wel zichtbaar in de Reisplanner? Zo ja, tot wanneer waren reizen naar dit station zichtbaar?

Groet,

Stephan
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Beste Zaankanter,

Via NS.nl kun je ggeen reizen naar het buitenland plannen. Dat kan wel via de site van NS Hispeed (www.nshispeed.nl). Als je via die site je reis wil plannen klik dan op de volgende link: http://www.nshispeed.nl/nl/internationale-treinplanner
Reputatie 6
Badge +2
Voor allerlei buitenlandse bestemmingen werkt de reisplanner wel, dus het is inderdaad vreemd.
Beste Zaankanter,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik heb je titel aangepast en verplaatst naar "In de trein", zodat je topic wat beter vindbaar wordt.
Voor sommige buitenlandse bestemmingen kun je inderdaad wel de Reisplanner gebruiken, en anders lukt het sowieso wel met de Reisplanner van NS Hispeed (zie de link die wouter15 je geeft). Was de bestemming Aken/Duren eerder wel zichtbaar in de Reisplanner? Zo ja, tot wanneer waren reizen naar dit station zichtbaar?

Groet,
Stephan
gelukkig von ik in de reisplanner weer de Euregio RB20 Heerlen-Duren. Dank, NS!
Gelukkig! 🙂

Reageer