beantwoord

Restitutie Bus / Geld terug bij vertraging - Alternatief vervoer

• 4 juli 2014
  • 3 reacties
  • 360 Bekeken

Vanochtend was, door een vrachtwagen het spoor tussen Schiphol en Amsterdam Sloterdijk versperd.

Ik reisde van Leiden CS via Hoofddorp naar Sloterdijk (Vertrek hoofddorp 06.23) met de sprinter. Na plm 20 minuten op Schiphol gewacht te hebben bleek het euvel lang te gaan duren, en heb ik uitgechecked bij NS (op schiphol), en de GVB bus naar Sloterdijk genomen. Daar aangekomen om plm 07.40 ipv 06.39.

Ergo: 1 uur vertraging + extra (bus) kosten. maar wel gearriveerd...

Kan ik eea verhalen op de NS (als: geld terug bij vertraging ?) en hoe is de procedure / het formulier om dit in gang te zetten ?

Alvast bedankt voor het antwoord.
Rudi
icon

Beste antwoord door Ramon NS 4 juli 2014, 17:28

Dag rudivd, vele reizigers hebben vandaag last gehad van de verstoring tussen Schiphol en Amsterdam Sloterdijk. We hebben hier standaard Geld terug bij Vertraging formulieren voor. Je kan deze ophalen bij de Servicebalie of aanvragen bij de Klantenservice. Mocht je dit fomulier niet kunnen invullen daardat je je reis niet hebt kunnen afmaken of om een andere reden dan kun je een reguliere brief of e-mail sturen. Contactinformatie vind je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U had beter in Sloterdijk uit kunnen checken, dan had u aangetoond dat u die reis had gemaakt en was GBTV geen punt geweest. Het is denk ik nu zaak dat een moderator het oppakt ook omdat u extra buskosten heeft moeten maken.
Dag rudivd, vele reizigers hebben vandaag last gehad van de verstoring tussen Schiphol en Amsterdam Sloterdijk. We hebben hier standaard Geld terug bij Vertraging formulieren voor. Je kan deze ophalen bij de Servicebalie of aanvragen bij de Klantenservice. Mocht je dit fomulier niet kunnen invullen daardat je je reis niet hebt kunnen afmaken of om een andere reden dan kun je een reguliere brief of e-mail sturen. Contactinformatie vind je hier.
Ramon,

Bedankt voor de info... Ik ga een reguliere E-mail sturen, daar ik ook vanmiddag last gehad heb van vertraging (stroomstoring Leiden). uiteidelijk heeft mijn vrouw mij in Haarlem opgepikt.

Rudi

Reageer