beantwoord

Revisie/Modernisering SLT?

Toon eerste bericht

29 reacties

Vind zelf een stoffen bekleding veel prettiger zitten dan een kunststof bekleding, zeker bij hoge temperaturen. Begrijp wel dat een kunststof bekleding makkelijker te onderhouden is en mogelijk hygienischer is.
Het heeft mij wel eens verbaasd dat in dezelfde wagon de 2e klas was uitgerust met fijne stoffen fauteuils terwijl de 1e klas bestond uit plastic stoelen.
Het stoffen tijdperk ligt dus achter ons, jammer.
Kunstleer vind ik overigens een misleidende term.
Reputatie 1
afgelopen avond de 2449 gehad van Purmerend naar Zaandam. Wel nieuwe stoelen, geen nieuwe treeplank en geen WC. De stoelen zijn een stuk frisser dan de oude.
Reputatie 7
Badge +3
Dit komt omdat de stoelzittingen op een ander locatie anders worden vervangen dan waar de toilet en treeplanken worden ingebouwd. Dit staat dus los van elkaar.

De bekleding is zeker een stuk frisser, regelmatig constateer ik bij de stoffen bekleding dat er echt hele ladingen vuiligheid en stof aan de stoel gehecht is. En het lijkt dat dat nu de grootschalige ombouw van start is gegaan dan men de schoonmaak van de oude bekleding maar helemaal laat zitten. Soms echt te smerig voor woorden.
Badge
Elke dag wordt er een complete SLT voorzien van nieuwe bekleding in Utrecht, medio augustus moeten ze allemaal voorzien zijn van deze nieuwe bekleding. En het ziet er inderdaad heel netjes en fris uit, nu hopen dat iedereen ook zijn best doet om het zo te houden.

Het inbouwen van het toilet gebeurt in Duitsland.

Reageer