beantwoord

Rijden er in de nacht van vrijdag 24 oktober op zaterdag 25 oktober treinen tussen tilburg en breda?

• 22 oktober 2014
  • 9 reacties
  • 358 Bekeken

Rijden er nachttreinen, want op de ene site vind ik dat er alleen sprinters tussen tilburg en breda rijden, terwijl de reisplanner aangeeft dat de treinen wel rijden.
icon

Beste antwoord door Thijs2 23 oktober 2014, 09:22

Lenneke, welkom op het forum. Van 24 op 25 oktober rijden er inderdaad weer treinen tussen Tilburg en Breda. Deze zijn ook weer in de reisplanner gezet. Goede reis gewenst!
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo,

Bussen worden altijd geregeld door de vervoerders na mijn weten. Als je een reisadvies plant staan de bussen meestal aangegeven in de reisplanner. Meer weet ik ook niet.

Succes
Beste NS,

Waarom staat er nog NIET op de site dat er bussen vannacht gaan ingezet worden?
Ik heb met NS gebeld en die verwijst naar Prorail en die zegt dat NS vervangend vervoer moet regelen.
Gisteren nacht reden er wel bussen snachts tussen Eindhoven en Breda.
Wij gaan met een grote groep naar back to the "00 in Eindhoven. En willen ook s'nachts ( half 3) terug naar Breda. Rijden er dan nacht bussen van vrijdag op zaterdag nacht?

Pak vandaag even de Reisplanner er bij dan is deze bijgewerkt.
Wij gaan met een grote groep naar back to the "00 in Eindhoven. En willen ook s'nachts ( half 3) terug naar Breda. Rijden er dan nacht bussen van vrijdag op zaterdag nacht?
De werkzaamheden in en rondom Tilburg gaan twee dagen langer duren dan voorzien.
Dit betekent dat er vrijdag en zaterdag nog bussen in plaats van treinen rijden van en naar Tilburg.

Vanaf zondag rijden er weer treinen van en naar Tilburg, alleen de Sprinter tussen Den Bosch en Tilburg rijdt niet, u kunt hiervoor gebruik maken van de Intercity.

De Reisplanner is tot en met vrijdag bijgewerkt. Morgenvroeg is de Reisplanner tot en met zaterdag bijgewerkt.
Hm na het nieuws dat de werkzaamheden langer duren, rijden de bussen dan ook 's nachts? In de reisplanner staat alleen dat er werk is aan het spoor, niet dat treinen/ bussen helemaal niet rijden...
Lenneke, welkom op het forum. Van 24 op 25 oktober rijden er inderdaad weer treinen tussen Tilburg en Breda. Deze zijn ook weer in de reisplanner gezet. Goede reis gewenst!
Rijden er nachttreinen, want op de ene site vind ik dat er alleen sprinters tussen tilburg en breda rijden, terwijl de reisplanner aangeeft dat de treinen wel rijden.

Ik zou de NS Reisplanner aanhouden omdat in deze ook de actuele verstoringen/werkzaamheden bekend zijn.

Succes.
Volgens de website van NS duren de werkzaamheden op het traject Tilburg/Breda t/m donderdag.
Vanaf vrijdag is het treinverkeer dus weer normaal, hetgeen ook uit de reisplanner blijkt.

Reageer