Rodejassen OV-checkers

  • 13 mei 2019
  • 30 reacties
  • 1304 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Historische gegevens of andere reizen die je hebt gemaakt kunnen ze niet inzien. Ze kunnen echt alleen inzien hoe laat je waar bent ingestapt en welk product je gebruikt om voor je reis te betalen.
Helaas heb ik nog geen informatie weer ontvangen. Ik wacht het nog even af.
Ik heb een herinnering verstuurd naar de collega's, helaas nog zonder resultaat.
Inmiddels heb ik een reactie voor jullie. De mensen van Ipsos doen onderzoek naar het aantal reizigers in de trein, het instapstation en inchecktijd en het reisproduct. Vooral de inchecktijd en het aantal reizigers zijn hierbij voor NS interessant en kunnen niet uit de informatie van het in en uitchecken worden gehaald. Vandaar dat we de informatie via Ipsos proberen te verzamelen.
Ook ik ben gisteren weer zonder tekst en uitleg gevraagd naar mijn vervoerbewijs. Afgaand op het aantal klachten op dit forum, komt het te vaak voor. Misschien helpt het als we massaal melding doen bij de Autoriteit Persoonsgegevens?

Reageer