beantwoord

Rugzak Verloren op Trein 12 September

  • 14 September 2022
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Ik zat op maandag 12 september om 21:19 uur in de Sprinter-trein naar Zwolle (via Schiphol) vanuit Den Haag. Ik ben in Leiden uit de trein gestapt met mijn fiets maar zonder rugzak. Het was een lange rugzak (lengte schouder tot taille). De kleur was lichtgrijs maar kan ook wit lijken. Het had zwarte randen en grijze metalen ritsen. Als je de rugzak hebt gevonden, kun je contact met me opnemen via mijn e-mail: *verwijderd door moderator* en ik kan de inhoud in de tas identificeren en het meest waardevolle item erin was mijn kussen van witte ganzendons.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 14 September 2022, 14:27

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U kunt het beste (ook) uw rugzak verloren melden door het formulier in te vullen. Dan hoort u van NS als uw rugzak gevonden wordt.

Hoi HenkGriffin, en welkom op de NS Community.

Ik heb je dubbele topic verwijderd en je e-mailadres verwijderd uit je bericht.

Balen dat je de rugzak kwijt bent. Mijn advies is om een opsporingsformulier in te vullen. Mijn collega's kunnen dan voor je op zoek. Daarna kun je ook eventueel contact opnemen via de Klantenservice
Hopelijk heb je de rugzak snel weer terug!

Bedankt Tochjo en Aurora…..ik heb al op maandag Klantendienst bellen. En een melding gedaan. Ze hebben me een e-mail verstuurt waar ik gedacht ze me adviseert een aanmelding hier te doen. Het is nog niet gevonden.

Reageer