beantwoord

Samenreiskorting alleen op heenweg

• 2 februari 2015
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

L.S.

Ik ben zondag 1 februari 2015 met mijn zoon van Den Haag naar Amsterdam gereisd. Op de heenreis heb ik voor hem samenreiskorting geactiveerd, maar was in de veronderstelling dit daarmee voor de gehele dag te hebben gedaan. Op de terugreis (dezelfde dag) heb ik dit dus niet gedaan, waarmee hij nu het volle pond betaalde in plaats van 40% korting te hebben.

Is het mogelijk om dit met terugwerkende kracht alsnog te regelen?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet, M. Hofland
icon

Beste antwoord door Janou NS 3 februari 2015, 09:31

Hallo Marcelh7, welkom op het NS Forum. Wat vervelend dat je de korting hebt misgelopen. Zou jij mij hiervoor een privé bericht willen sturen met daarin het Ov-chipkaartnummer en je persoonlijke gegevens? Dan help ik jou daar graag verder. Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan ga je vervolgens naar "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "in de trein".
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Marcelh7, welkom op het NS Forum. Wat vervelend dat je de korting hebt misgelopen. Zou jij mij hiervoor een privé bericht willen sturen met daarin het Ov-chipkaartnummer en je persoonlijke gegevens? Dan help ik jou daar graag verder. Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en dan ga je vervolgens naar "stuur bericht". Ik heb je topic verplaatst naar "in de trein".

Reageer