schade melding in treinstel

• 24 June 2014
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

schade melding in treinstel 9425 1e klas boven in de stilte coupe. De tussendeur klapt tegen het glazen. Zij stuk. Waarschijnlijk hangt de deur niet goed in de scharnieren.

4 reacties

Misschien zou je ook de conducteur kunnen inlichten. Die kan beoordelen of er sprake is van een gevaarlijke situatie, waardoor de trein vervangen moet worden.
En anders kan de conducteur daar meteen een melding van maken, zodat er wellicht komende nacht nog naar gekeken kan worden. Die conducteur kan ook meteen doorgeven waar de trein zich bevindt.

Hier moet een moderator jouw bericht een keer oppikken en dan gaat de melding intern via diverse omwegen uiteindelijk een keer naar Nedtrain (onderhoudsbedrijf van NS).
schade melding in treinstel 9425 1e klas boven in de stilte coupe. De tussendeur klapt tegen het glazen. Zij stuk. Waarschijnlijk hangt de deur niet goed in de scharnieren.

Hoi Richie,

Ik kijk het net even na via mijn railpocket in de materieelagenda voor treinstel 9425 en ik zie daar een melding staan dat er van de 1e naar de 2e klas de glazen deur aan loopt. Deze melding is gelukkig al gedaan, ik kan niet zien helaas wanneer er iets aan gedaan zal worden. Bedankt voor je oplettendheid en wat Geus ook aangeeft, mocht je nog eens iets tegenkomen, kan je het beste de conducteur even inlichten.
Hallo,

Dank jullie voor de snelle reactie. Ik heb op deze rit geen conducteur gezien, vandaar de melding via het forum. Misschien een idee om dit soort meldingen via de app te laten lopen. Dat was mijn eerste gedachte, maar daar kan ik alleen iets kwijt als er iets mis is met de app.

Goed dat jullie het zo snel oppakken!

Keep up the good work.

Cheers,

Richie🆒
Hallo richie1201,

Bedankt voor het doorgeven van de defecte deur. Ook bedankt voor de inhoudelijke informatie Loes.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer