Een een wirwar van Amsterdam Zuid - Lelylaan - Sloterdijk - Rai enz zorgt ervoor dat veel toeristen van perron naar perron rennen omdat ze niet weten welke trein naar CS gaat.
Dit heb ik meerdere malen meegemaakt.
Zet met "koeienletters" op het aankondigings bord rijdt naar Amsterdam Central Station (of niet).
Ik woon in het buitenland en elke keer op station Schiphol zie ik dezelfde taferelen; jammer en onnodig!
Beste antwoord door Brian NS
Welkom op het forum rudiecune,
Ik kan me voorstellen dat die informatie voor toeristen inderdaad verwarrend kan zijn. Veel reizigers zullen navraag doen welke trein ze moeten nemen, maar als we het duidelijker kunnen vermelden, dan moeten we dat zeker niet nalaten. Ik kan een aanpassing niet beloven, maar ga je suggestie met het oog op de duidelijkheid voor toeristen intern doorgeven.
Bekijk origineel
Ik kan me voorstellen dat die informatie voor toeristen inderdaad verwarrend kan zijn. Veel reizigers zullen navraag doen welke trein ze moeten nemen, maar als we het duidelijker kunnen vermelden, dan moeten we dat zeker niet nalaten. Ik kan een aanpassing niet beloven, maar ga je suggestie met het oog op de duidelijkheid voor toeristen intern doorgeven.