beantwoord

Schoonmaak

• 19 juli 2017
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Ik stap nu al weken in een smerige trein. Heeft de NS bezuinigd op het schoonmaakperaoneel? Bah te vies eigenlijk om in te stappen.
icon

Beste antwoord door Sander NS 19 juli 2017, 12:49

Hallo Willemiek,

Welkom op het NS Serviceforum!

Het is zeker niet fijn om in een vervuilde trein te zitten.
Zoals Coryza al heeft aangegeven kan je ons altijd via de klantenservice een bericht sturen bij vervuiling van treinstellen. De schoonmaak wordt verzorgd door Hagorailservices en je kunt hen ook direct een bericht sturen met de details via Twitter zodat dit snel opgepakt kan worden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het is vakantie en dan zijn ook veel schoonmakers afwezig.
Reputatie 3
Kan me eigenlijk niet eens herinneren afgelopen tijd schoonmakers in en rondom treinen te hebben gezien. De schoonmakers die ik wel heb gezien, waren op de stations zelf (druk) bezig.......
Reputatie 2
Hi Willemiek,

Zodra je het ziet stuur een berichtje op twitter naar @hagorailservice - vermeld het trein-stel nummer en ze gaan zo snel als de dienstregeling toe laat tot actie!
Hallo Willemiek,

Welkom op het NS Serviceforum!

Het is zeker niet fijn om in een vervuilde trein te zitten.
Zoals Coryza al heeft aangegeven kan je ons altijd via de klantenservice een bericht sturen bij vervuiling van treinstellen. De schoonmaak wordt verzorgd door Hagorailservices en je kunt hen ook direct een bericht sturen met de details via Twitter zodat dit snel opgepakt kan worden.

Reageer