beantwoord

Schoonmaak verzoek

• 13 september 2019
  • 6 reacties
  • 217 Bekeken

Ik zit in treinstel 8671 richting Nijmegen (boven) en er ligt een flats yoghurt op de grond.om 11:02 moet hij aankomen in Nijmegen en kan iemand hem schoonmaken.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 13 september 2019, 11:16

Goedemorgen Sidojohannes en welkom bij de Community van NS!

Jakkes! Ik heb je melding doorgezet. In het vervolg kan je dit het beste melden via Twitter. Dan wordt er sneller gereageerd en actie ondernomen. Er is hier niet 24/7 een moderator aanwezig om dit door te geven, vandaar.

Bedankt in elk geval voor je melding! 😀
Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen Sidojohannes en welkom bij de Community van NS!

Jakkes! Ik heb je melding doorgezet. In het vervolg kan je dit het beste melden via Twitter. Dan wordt er sneller gereageerd en actie ondernomen. Er is hier niet 24/7 een moderator aanwezig om dit door te geven, vandaar.

Bedankt in elk geval voor je melding! 😀
Ik kreeg vanochtend de melding dat het is uitgezet en het gereinigd wordt, echter was het helaas net te laat om het nog in Nijmegen op te laten pakken.

Hele vieze trein 6.13 uur van Lelystad naar Den Haag, 3 december 2019.

Goedemiddag Luus en welkom bij de NS Community!

Gaat dit om de buitenkant van de trein, of om het interieur zoals het geval was bij Sidojohannes? In dat laatste geval, kun je nog aangeven wat er precies vies was en waar dit ongeveer in de trein was?

Het gaat om de binnenkant van de trein, hele vieze vloer grote stof/haar vlokken dwarrelden door de trein.

Bedankt voor de verdere toelichting. Gezien we alweer twee dagen verder zijn ga ik ervan uit dat de trein inmiddels ook al is schoongemaakt. Schoonmaak van het interieur gebeurt namelijk periodiek op de grotere stations, meestal in ieder geval dagelijks.

Mocht je een vergelijkbare situatie nogmaals aantreffen, dan wil ik je, net als mijn collega eerder in topic, adviseren om dit te melden via Twitter, inclusief het treinstelnummer van de trein waar je dan in zit. Zoals je zelf hebt gemerkt kan het even duren voordat je bericht opgepakt wordt via de Community, berichten via Twitter worden daarentegen meestal binnen een kwartier behandeld.

Reageer