beantwoord

Schoonmaakmiddelen trein

• 5 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Hoi, 

Ik vroeg me af of de treinen toevallig met bleek worden schoongemaakt. Dat zou mij namelijk niet verbazen in deze coronatijd. Dit is alleen wel heel naar voor mijn kleding. Ik stap namelijk vanochtend uit de trein, waarna ik allemaal bleekvlekken op mijn rechtermouw zie (dit was een nieuwe trui, hier was ik dus best wel boos over). Ik heb alle mogelijke oorzaken van deze vlekken al overdacht en het enige wat ik nog kan bedenken is dat het door de trein komt, ik heb namelijk met mijn rechterarm tegen de trein/het raam aangeleund. 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 5 oktober 2020, 12:30

Goedemiddag JessieRietman. Welkom bij de NS Community.

Ik heb geen idee wat voor schoonmaakmiddelen er worden gebruikt, sorry. Het klinkt echter best aannemelijk.

Super balen natuurlijk van je nieuwe trui! Heb je het origineel bonnetje en/of de banktransactie hiervan nog in je bezit? 

Ik wil je verzoeken om de vraag m.b.t. het schoonmaakmiddel even bij Hago Railservices te stellen. Als het daardoor gekomen lijkt te zijn zie ik de terugkoppeling hiervan graag tegemoet in dit topic. Misschien kunnen we iets voor je betekenen m.b.t. compensatie.

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb geen idee wat voor schoonmaakmiddelen er worden gebruikt, sorry. Het klinkt echter best aannemelijk.

Super balen natuurlijk van je nieuwe trui! Heb je het origineel bonnetje en/of de banktransactie hiervan nog in je bezit? 

Ik wil je verzoeken om de vraag m.b.t. het schoonmaakmiddel even bij Hago Railservices te stellen. Als het daardoor gekomen lijkt te zijn zie ik de terugkoppeling hiervan graag tegemoet in dit topic. Misschien kunnen we iets voor je betekenen m.b.t. compensatie.

Dankuwel voor de reactie, 

Ik heb het originele bonnetje en het bankafschrift nog, de trui was immers net nieuw. 

Ik heb ook de vraag bij Hago Railservices neergelegd, wanneer ik hier reactie op krijg zal ik dat hier delen. 

Als u inderdaad iets voor mij kan betekenen m.b.t compensatie dan hoor ik dat graag :) 

Reageer