beantwoord

Scootmobiel mee in ingezette bus tijdens spoorwerkzaamheden

• 29 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hallo,

kan een scootmobiel mee in de ingezette bus tijdens spoorwerkzaamheden tussen twee trajecten nijmegen -arnhem of word daar een speciale bus voor ingezet , de reis is van nijmegen naar enschede met scootmobiel me de trein
icon

Beste antwoord door John de Jong 29 oktober 2015, 09:11

hallo,

kan een scootmobiel mee in de ingezette bus tijdens spoorwerkzaamheden tussen twee trajecten nijmegen -arnhem of word daar een speciale bus voor ingezet , de reis is van nijmegen naar enschede met scootmobiel me de trein

Over het algemeen kan de scootmobiel niet mee met de bus. Dat is vervelend voor u. U kunt wellicht omreizen via Den Bosch en Utrecht, maar dat is een enorme omweg.

Ik zou even bellen met 030 - 235 78 22 om advies te vragen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge
hallo,

Over het algemeen kan de scootmobiel niet mee met de bus. Dat is vervelend voor u. U kunt wellicht omreizen via Den Bosch en Utrecht, maar dat is een enorme omweg.

Ik zou even bellen met 030 - 235 78 22 om advies te vragen.
Welkom op het forum henkstel!
Ik zou je willen aanraden om het advies van John de Jong op te volgen. Mijn collega's van de NS Servicecentrale (waar je normaliter ook een treinreis met scootmobiel boekt), zijn het beste in staat om na te gaan of het mogelijk is om met je scootmobiel gebruik te maken van een vervangende bus.
als je een reis boekt en er is werkzaamheden dan doen ze bij de assistentie verlening er voor zorgen hoe u beste kan reizen of via een andere weg of met een taxibus deze word dan gewoon voor u geregeld bel wel op tijd voor de boeking

Reageer