beantwoord

Semi-defecte stopcontacten treinstel 4052 eersteklas

• 3 januari 2021
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Zelfde klachten als

Treinreis 03-01-2021:

14:54 Hengelo

16:23 Utrecht Centraal

Er zit een coupe in die half tweedeklas, half eersteklas is. Als je vanaf het tweedeklas deel via de duwdeur naar de eerste klas loopt, dan het derde stopcontact aan de linkerkant. Dit stopcontact om precies te zijn:

https://i.imgur.com/z7CuYUT.jpg

Ik weet inmiddels ook dat het geen normale gebeurtenis is. Tussen mijn vorige melding en deze zitten minstens 10 vergelijkbare treinreizen waarin het wel goed ging.

icon

Beste antwoord door MoDe 3 januari 2021, 15:18

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity wij kunnen niets met defecte stopcontacten. Je kunt dit het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat melden aan de NS klantenservice.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity wij kunnen niets met defecte stopcontacten. Je kunt dit het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat melden aan de NS klantenservice.

Het is inderdaad beter om dit via de Klantenservice door te geven, omdat users hier je er niet mee kunnen helpen. 

Voor nu heb ik jouw melding doorgezet! :) 

Waar vindt een reiziger de juiste klantenservice? Op ns.nl/klantenservice staat dit forum nog steeds als eerste in beeld, daarna NS HiSpeed, daarna pas andere contactmogelijkheden. 

Reageer