beantwoord

Slechte service

• 11 december 2014
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga niet vaak met de trein, maar vandaag is mij maar weer eens duidelijk geworden waarom. De eerste trein die ik van plan was te nemen, 7:48 vanuit Nieuw Vennep naar Schiphol, rijdt gewoon niet. Geen uitleg waarom, domweg de mededeling dat deze niet rijdt. Vervolgens mijn "aansluitende" intercity direct (nu slechts 28 minuten overstaptijd) die zo vol zit dat ik met toeslag op een tochtig balkonnetje mag staan. Echt een aanrader, die trein.
icon

Beste antwoord door Herman NS 11 december 2014, 15:04

Welkom op het NS Serviceforum Viffer!
Helaas is voor mij ook niet te achterhalen, waarom deze trein is uitgevallen. In de spitstijden is het sowieso lastig om iedereen een zitplaats te bieden. Ik vertrouw erop dat je volgende reis wel naar wens zal verlopen.
Je topic heb ik voor de vindbaarheid naar het subforum 'in de trein' verplaatst.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Viffer!
Helaas is voor mij ook niet te achterhalen, waarom deze trein is uitgevallen. In de spitstijden is het sowieso lastig om iedereen een zitplaats te bieden. Ik vertrouw erop dat je volgende reis wel naar wens zal verlopen.
Je topic heb ik voor de vindbaarheid naar het subforum 'in de trein' verplaatst.

Reageer