beantwoord

Sleutelbos verloren

• 27 september 2017
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Op 27 september nam ik de trein vanuit Almere centrum om 18:22 en stapte ik uit in Hilversum om 18:48.
Nu heb ik mijn sleutelbos laten liggen, hieraan hing een captain America schild en de letter R die ik beiden in Disney heb gekocht. Verder zitten er sleutels aan met kleurenlabels. Wie o wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 september 2017, 20:34

Goedeavond Robert1993 en welkom op het NS Forum,

Vervelend dat je je sleutelbos bent kwijtgeraakt. Ik hoop dat ze gevonden zijn en dat je ze kan ophalen. Gevonden voorwerpen worden 5 dagen bewaard op het station waar het is ingeleverd alvorens het wordt doorgestuurd. Je kan onze gevonden voorwerpen ook telefonisch (030 - 7515155 en dan kies je voor optie 5 en daarna optie 1 in het keuzemenu) benaderen, maar ook via Twitter of Facebook.

Laat je ons weten of je sleutelbos is gevonden?
Bekijk origineel

2 reacties

Zie https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Goedeavond Robert1993 en welkom op het NS Forum,

Vervelend dat je je sleutelbos bent kwijtgeraakt. Ik hoop dat ze gevonden zijn en dat je ze kan ophalen. Gevonden voorwerpen worden 5 dagen bewaard op het station waar het is ingeleverd alvorens het wordt doorgestuurd. Je kan onze gevonden voorwerpen ook telefonisch (030 - 7515155 en dan kies je voor optie 5 en daarna optie 1 in het keuzemenu) benaderen, maar ook via Twitter of Facebook.

Laat je ons weten of je sleutelbos is gevonden?

Reageer