sloopmaterieeel


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 6
Aar schreef:

Aan alles komt ooit een eind. Wees blij dat dat het Spoorwegmuseum de eerste generatie dubbeldekkers (DDM-1) al heeft gereserveerd.



Ooh, 🙂 Dat is wel interessant. Dan blijft er tenminste 1 exemplaar bewaard gelukkig. Het is wel weinig...maar het is tenminste wel iets.
Reputatie 7
Badge +2
@Ddietzen
DDM1 rijdt IC-diensten dus daar zal ander IC-materieel gaan rijden.
Wanneer komt er een einde van de ellende op de 5600?? Voor de 4e keer in 1.5 week heb ik 70min vertraging. Puur alleen doordat jullie dit sloopmateriaal inzetten. Wat een regelrechte wanprestatie!!
Reputatie 7
Badge +2
Dit materieel zal het naar schatting nog zo'n twee jaar moeten volhouden. Het hangt onder andere af van de instroom van SNG (daar omtrent is het erg stil) en van de ontwikkeling van het aantal reizigers.
Reputatie 7
Badge
Wij hebben splinternieuwe Flirts in Brabant. Evenveel vertraging. Dus aan stopcontacten en internet ligt het niet. Wel aan de slooppassagiers?
Snacky schreef:

Wanneer komt er een einde van de ellende op de 5600?? Voor de 4e keer in 1.5 week heb ik 70min vertraging. Puur alleen doordat jullie dit sloopmateriaal inzetten. Wat een regelrechte wanprestatie!!



Stond er echt een DDAR defect of was het een andere trein, recentelijk zijn daar ook nml. een aantal goederentreinen gestrand op dat traject waar de NS een hoop hinder van heeft gehad in de dienstregeling op dat traject.

@Tamzin, de SNG wordt nu uitvoerig getest en daar zijn wat dingetjes uit naar voren gekomen die weer opgelost moesten worden en wederom getest moeten worden. Liever iets meer getest dan stuk op het spoor met reizigers er in. Er is dus inderdaad iets vertraging in het SNG project maar zodra de test goed gaan en de goedkeuring er is van IL&T dan zullen ze spoedig gaan rijden. Helaas pas later op het traject Utrecht-Zwolle.

Reageer