beantwoord

Sloterdijk-Beverwijk Vandaag 16.47 uur

• 14 april 2017
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
NS had blijkbaar het idee dat iedereen vrij was. Stoptrein via beverwijk naar Uitgeest 1 sprinter treinstel. Veel mensen staan. Staat haaks op de hosanna berichten in de krant met het bericht dat de treinen nu echt langer gaan worden.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 15 april 2017, 12:42

Ik zie dat deze trein hier standaard rijdt op dit tijdstip hlubbers, dit is geen ingekorte trein geweest in verband met Goede Vrijdag. Ik heb wel even een melding gemaakt dat deze trein te vol was, mocht je hem zelf vaker pakken en dit weer meemaken, kan je dat zelf ook altijd doen met de druktemelder.

Het is wel een trein in de Randstad, en in de spits. Dan kunnen we helaas niet altijd een zitplaats beloven, maar toch horen we het graag als het echt te druk is geweest in deze trein.
Bekijk origineel

6 reacties

Ik had vandaag een trein eerder dus ik weet niet of dit standaard zo is, maar met een intercity naar Vlissingen die met enige regelmat meer dan een kwartier vertraging oploopt in Amsterdam en de sprinter naar Beverwijk dan voorgaat krijg je natuurlijk wel ongelukken als er voor al die reizigers naar Haarlem maar 1 treinstelletje komt aan rijden. Maar hier is vast wel over nagedacht.
Reputatie 5
Badge
@hlubbers Het bericht gaat over het weekend, maar dat maakt het niet minder vervelend. Ik raad u aan dit in de trein ook via de druktemelder in de NS app door te geven. Ik weet niet of slechts een enkel treinstel op dat stuk de regel is of niet. Zo niet, hoop ik voor u dat het eenmalig is.
Die rijdt zo te zien elke vrijdag met één treinstel, de rest van de week zijn het er wel twee.
Reputatie 7
Badge +3
NS denkt nog steeds ten onrechte dat Goede Vrijdag een feestdag is en dat er dan niemand werkt.
Ik zie dat deze trein hier standaard rijdt op dit tijdstip hlubbers, dit is geen ingekorte trein geweest in verband met Goede Vrijdag. Ik heb wel even een melding gemaakt dat deze trein te vol was, mocht je hem zelf vaker pakken en dit weer meemaken, kan je dat zelf ook altijd doen met de druktemelder.

Het is wel een trein in de Randstad, en in de spits. Dan kunnen we helaas niet altijd een zitplaats beloven, maar toch horen we het graag als het echt te druk is geweest in deze trein.
Reputatie 7
Badge +3
Dat klopt, maar doordat NS Goede Vrijdag als feestdag behandeld worden de treinen op deze dag naast het gewone forensenvervoer volgestouwd met extra reizigers met weekend abonnementen. Dat leidt tot overvolle treinen als je dan niet versterkt.

Reageer