beantwoord

Smelten

• 5 juni 2015
  • 5 reacties
  • 688 Bekeken

Traject emmeloord-den haag rijd altijd een train met airco, wie is in godsnaam op het briljante idee gekomen om op de eerste dag van het jaar dat de temperatuur boven de 25 graden komt om die trein te vervangen voor een trein zonder airco, ventilatie of de mogelijkheid een raam op een kiertje te zetten, het is in de trein 34 graden!
icon

Beste antwoord door Thijs2 5 juni 2015, 16:08

Bobkito, welkom op ons forum. Ik begrijp dat je niet zo'n fijne reis hebt gehad. Ik hoop dat je weer een beetje bent bijgekomen. In de meeste treinen zit airco. De tip van Thom om een andere coupé te proberen bij hitte is een goede. Dit kan veel verschil maken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In Emmeloord komt geen trein, bedoelt u Lelystad? in zijn algemeenheid kan het nut hebben naar een ander deel van de trein te gaan, het kan zijn dat de airco daar wel werkt. Het wordt niet per gehele trein geregeld.
Groningen komtie schijnbaar ineens vandaan, kwam eerst uit friesland, brein werkt niet meer, lichtje staat op het punt uit te gaan, dit is een reis van meer dan een uur opgesloten in een sauna, wie ziet dat als een goed idee? Kick ze meteen het raam uit
Reputatie 7
Badge +4
Het is de moeite van het proberen waard even in een ander deel van de trein te kijken. Wellicht komt de koelte u tegemoet. Deze trein kan zowel uit Leeuwarden als uit Groningen komen maar dat is niet zo relevant. Sterkte!
Sterkte was niet genoeg, 459 dagen epilepsivrij is nu weer 0, oververhitting is een gezondheids risico
Bobkito, welkom op ons forum. Ik begrijp dat je niet zo'n fijne reis hebt gehad. Ik hoop dat je weer een beetje bent bijgekomen. In de meeste treinen zit airco. De tip van Thom om een andere coupé te proberen bij hitte is een goede. Dit kan veel verschil maken.

Reageer