beantwoord

smerige trein

Zit nu in trein naar Nunspeet trein ziet er smerig . Lag een krant in de trein van 17 juli zolang is de trein dus niet schoongemaakt
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 28 juli 2015, 18:08

Bedankt voor de aanvullende informatie Jan. Ik heb het al doorgegeven en zelfs een bevestiging teruggekregen dat er extra aandacht aan zal worden geschonken.

@skimpie Spijtig dit te lezen. Wat collega Brian ook aangeeft; treinen krijgen op het keerpunt een snelle schoonmaakbeurt, maar ook dagelijks een uitgebreidere reiniging.
Bekijk origineel

12 reacties

Die krant zegt natuurlijk helemaal niets, die kan iemand wel uit zijn niet schoongemaakte tas hebben gehaald en simpelweg in de trein gedumpt hebben.
Doet natuurlijk niets af aan de relevantie van TS' melding. Als TS iets duidelijker is over welke trein hij genomen heeft (van/naar/vertrektijd) dan kan NS intern een melding uitzetten.
niet dat er stuk of drie leggen, en laten we maar niet over de vloer hebben.
Beste Jan56,

Welkom op het NS serviceforum. Normaal gesproken worden onze trein bij elk keerpunt schoongemaakt, dus ik me bijna niet voorstellen dat het bij deze trein al 11 dagen niet gebeurd is. Maar ik snap wel dat het niet prettig reizen is. Indien je je de vertrektijden zou willen doorgeven kan ik een specifieke melding maken van je signalering.
Vandaag de zoveelste x dat de treinen stinken van gouda naar den Haag is gewoon te ranzig voor woorden
was de trein van 13. 20 sprinter van Utrecht cs naar Zwolle. Het was eigenlijk een trein die eigenlijk een oude die eigenlijk buiten dienst was. Maar vanwege tekort werden deze weer ingezet. Maar evengoed wel netjes houden. Geen goede reclame.
maar ik zit pas op deze forum jammer dat ik al 2 keer negatief ben . Maar over grotendeels ben ik zeer tevreden over NS.
Bedankt voor de aanvullende informatie Jan. Ik heb het al doorgegeven en zelfs een bevestiging teruggekregen dat er extra aandacht aan zal worden geschonken.

@skimpie Spijtig dit te lezen. Wat collega Brian ook aangeeft; treinen krijgen op het keerpunt een snelle schoonmaakbeurt, maar ook dagelijks een uitgebreidere reiniging.
Zwolle-Utrecht;de Stoptrein
Deze wordt dus tegenwoordig gereden met Oude Krengen;Treinen die het Spoorwegmuseum niet zouden misstaan! jan56;Lees het forum over Zwolle-Utrecht materieel;wij worden er niet vrolijk van!
maakt niet uit voor materiaal als het goed maar schoon is.
Treinen op elke keer punt gereinigd? No way...ze lopen vluchtig door de trein en halen de afvalbakken snel leeg. Het patat, geknoeide drinken op de grond, kauwgom op de banken en kilos stof blijft gewoon weken liggen. Ik zou me doodschamen om zo mijn betalende gasten te moeten ontvangen, wat een armoe. Maar hier is al zo vaak over geklaagd op deze forum, schei maar uit, het gaat om de centen en monopolie positie, hoeveel keus heb je nou eenmaal.
Treinen op elke keer punt gereinigd? No way...ze lopen vluchtig door de trein en halen de afvalbakken snel leeg. Het patat, geknoeide drinken op de grond, kauwgom op de banken en kilos stof blijft gewoon weken liggen. Ik zou me doodschamen om zo mijn betalende gasten te moeten ontvangen, wat een armoe. Maar hier is al zo vaak over geklaagd op deze forum, schei maar uit, het gaat om de centen en monopolie positie, hoeveel keus heb je nou eenmaal.

Je zou buiten NS het probleem ook bij de reizigers kunnen leggen, zij maken er immers de puinhoop van die u aantreft. NS gooit de patat niet op de grond ... dat doen de reizigers!
Helemaal eens Erik. Natuurlijk is dat het geval, de NS maakt geen bende maar een klein groepje reizigers. Alleen als ik gasten heb ontvangen die een zootje achterlaten kan ik het niet laten liggen voor mijn volgende gasten (vind ik).
Ik moet erbij vermelden dat een enkel conducteur het wel eens omroept om niks te laten liggen voor een ander...en dan voelt een enkeling zich toch meer aangesproken.

Reageer