Smerige trein

Hallo NS,

Net om 15:42 stapte ik in Alkmaar op de trein richting Nijmegen. Deze trein is naar mijn indruk niet schoongemaakt na Koningsdag afgelopen zaterdag, ik plak letterlijk aan de vloer en óveral liggen verpakkingen, oranjeversieringen en troep.
Waarom is deze trein 2 dagen na Koningsdag nog zo vies? Ik betaal geen kaartje om in een varkensstal te reizen.
icon

Beste antwoord door 28 april 2014, 17:28

laura072 schreef:

Hallo NS,

Net om 15:42 stapte ik in Alkmaar op de trein richting Nijmegen. Deze trein is naar mijn indruk niet schoongemaakt na Koningsdag afgelopen zaterdag, ik plak letterlijk aan de vloer en óveral liggen verpakkingen, oranjeversieringen en troep.
Waarom is deze trein 2 dagen na Koningsdag nog zo vies? Ik betaal geen kaartje om in een varkensstal te reizen.

Een reactie van de kant van NS ("Hessel NS") , kun je op dit topic vinden.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Laura,

Ik zie dat je nieuw bent en daarom is het je waarschijnlijk niet opgevallen, maar er zijn een hoop topics die gaan over vieze treinen. Dit komt omdat schoonmakers al een tijdje staken. Het is vervelend, ik vind het ook vreselijk, maar ik ben bang dat het even niet anders is.
laura072 schreef:

Hallo NS,

Een reactie van de kant van NS ("Hessel NS") , kun je op dit topic vinden.
Beste laura072, Welkom op het NS Service Forum! De reactie van Hessel NS waar Hans naar linkt, is inderdaad een soortgelijk antwoord dat ik zou geven. Stakingen zijn erg vervelend, maar ook ik hoop dat alle betrokken partijen zo snel mogelijk tot een een passende overeenkomst zullen komen.

Ik heb je topic verplaatst naar 'In de trein' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer