beantwoord

Sneltrein... Waar vind je dat? Op deze Site?

• 29 april 2014
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Ik wil meer info over een Ns Sneltrein wanneer ze rijden, want als ik een reis wil plannen wil ik niet overstappen maar in 1x door... Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 30 april 2014, 09:00

Beste Melpje,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik zie dat de andere forumleden je al aardig op weg hebben geholpen. Via de Reisplanner kun je inderdaad kijken of je reis 0 of meer overstappen bevat. Als je je traject geeft waarop je van plan bent te reizen, kan ik of iemand anders hier je vast bij helpen. Ik heb je topic verplaatst naar "In de trein", daar past het wat beter onder.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Melpje,

Over welke reis heb je het dan? Het kan zijn dat je bestemming niet te bereiken is zonder overstap. Welke reis wil je dus plannen?
Reputatie 6
Badge +2
In de reisplanner staat dit aangegeven als 0 overstappen.
Ik wil meer info over een Ns Sneltrein wanneer ze rijden, want als ik een reis wil plannen wil ik niet overstappen maar in 1x door... Wie kan me helpen?

Het zal je niet in alle gevallen lukken om een treinreis te maken zonder overstappen.
Als ik van Vlaardingen naar Utrecht wil, zal ik bijv. altijd in Rotterdam moeten overstappen.
Treinreizen kun je het eenvoudigst plannen met de Reisplanner .

Overigens kent NS sinds een aantal jaren geen sneltreinen meer. Er rijden nu alleen nog Sprinter, stoptreiner die op (bijna) alle stations stoppen en Intercity's die doorgaans alleen op de grotere stations stoppen.
Alleen regionale vervoerders, zoals Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia, spreken hier en daar nog wel eens over een sneltrein (eigenlijk een soort stoptrein die enkele stations overslaat).

Maar met die Reisplanner moet u toch een heel eind kunnen komen.
Beste Melpje,

Welkom op het NS Serviceforum! Ik zie dat de andere forumleden je al aardig op weg hebben geholpen. Via de Reisplanner kun je inderdaad kijken of je reis 0 of meer overstappen bevat. Als je je traject geeft waarop je van plan bent te reizen, kan ik of iemand anders hier je vast bij helpen. Ik heb je topic verplaatst naar "In de trein", daar past het wat beter onder.

Groet,
Stephan

Reageer