beantwoord

Spoor vernieuwd dat er 8 maanden later alweer slecht bij ligt

• 5 januari 2019
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 2
In de periode van 28 april tot 7 mei 2018 was er een buitendienststelling tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe vanwege werkzaamheden aan het spoor. Toen is onder andere het spoor vernieuwd tussen Zevenbergen en Lage Zwaluwe. Ik ben dan ook zeer verbaasd dat er nu op dit traject een snelheidsbeperking geldt omdat het spoor er slecht bij ligt. De vertraging is weliswaar ongeveer 2 minuten, maar toch. Hoe is dit mogelijk? Bovendien reden er gisterochtend tot 7.00 uur geen intercity's tussen Roosendaal en Dordrecht door uitloop van werkzaamheden. Komt ook nogal eens voor. Ik heb dit bericht ook naar Prorail willen sturen, maar op één of andere manier kreeg ik het niet verzonden. Lijkt wel of ze me geblokkeerd hebben en mijn kritiek zat zijn.
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 januari 2019, 13:45

Vervelend dat er nu (weer) veel problemen zijn op dat traject 😞. Heb je het contactformulier op de website van ProRail geprobeerd? Ze zijn ook bereikbaar via Social Media overigens (mocht je daar gebruik van maken). Alle contactopties kan je hier vinden. Ik zal je ervaring in elk geval ook met ze delen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Het fijne weet ik er niet van maar ik hoorde dat vernieuwde stukken spoor tegenwoordig een dunner ballastbed krijgen dan de Europese norm die voorheen gehanteerd werd. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan verbaast het mij niks als dit het resultaat is, helemaal gezien de bodem op die plek. Maar goed, dat blijft natuurlijk speculeren.
Vervelend dat er nu (weer) veel problemen zijn op dat traject 😞. Heb je het contactformulier op de website van ProRail geprobeerd? Ze zijn ook bereikbaar via Social Media overigens (mocht je daar gebruik van maken). Alle contactopties kan je hier vinden. Ik zal je ervaring in elk geval ook met ze delen!

Reageer