beantwoord

Sprinter Boskoop-Gouda

• 15 juni 2020
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 juni 2020, 21:35

Helaas is er nog steeds geen verdere informatie gegeven door Adrian123 dus kan ik ook weinig reageren op de foto. Uitgaande van de aanname van Jeroen, dat er mogelijk iets defect is aan een van deze USB aansluitingen, kan ik wel in zijn algemeenheid aangeven dat we een defect altijd kunnen doorgeven ter reparatie. Hiervoor is dan wel informatie nodig over welke specifieke trein het dan gaat. In alle gevallen van een defect aan een trein, kunnen we aan de hand van een vertrektijd en -station, en/of het treinstelnummer achterhalen om welke trein het gaat. In zo'n specifiek geval van een defecte USB aansluiting ontvangen we daarbovenop ook graag een specifieke locatie van de betreffende aansluiting in die trein.

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Adrian123 en welkom bij de NS Community!

Ik mis een beetje de vraag of melding bij de foto. Zou je jouw topic misschien iets kunnen toelichten?

Badge

Ik krijg het idee dat 1 van de 2 aansluitingen defect is.  Maar zonder stelnummer en plaats indicatie wordt dit lastig doorgeven.

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen Dat valt wel mee, toch? Het gaat maar om 6 stellen. :grinning:

Helaas is er nog steeds geen verdere informatie gegeven door Adrian123 dus kan ik ook weinig reageren op de foto. Uitgaande van de aanname van Jeroen, dat er mogelijk iets defect is aan een van deze USB aansluitingen, kan ik wel in zijn algemeenheid aangeven dat we een defect altijd kunnen doorgeven ter reparatie. Hiervoor is dan wel informatie nodig over welke specifieke trein het dan gaat. In alle gevallen van een defect aan een trein, kunnen we aan de hand van een vertrektijd en -station, en/of het treinstelnummer achterhalen om welke trein het gaat. In zo'n specifiek geval van een defecte USB aansluiting ontvangen we daarbovenop ook graag een specifieke locatie van de betreffende aansluiting in die trein.

Badge +3

Heb je twee USB aansluitingen waarvan er eentje ‘gefrituurd’ is?

Doet die andere het dan ook niet, of zit heel de coupé (hellup, het is 2020!) een halfuurtje zonder 5 Volt?

Reageer