beantwoord

sprinter Nijmegen - Den Bosch te vol in ochtendspits

• 23 januari 2017
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

de sprinter van Nijmegen naar Den Bosch, de FLIRT wat een leuk toestel is, (vertrekt om 07:23u uit Dukenburg) maar is op ma/di/do nog steeds te vol. Vanaf Wijchen staan de mensen vandaag weer, en bij Rosmalen is er paniek omdat je er niet in of uit komt. Met een oude dubbeldekker leek dit geen probleem te zijn. Dit is de volste trein van de dag, denk ik, dus misschien kan een toestel omgewisseld worden met een ander tijdstip?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 23 januari 2017, 10:52

Hallo koning-j, welkom op het NS forum,

Het idee om zulke problemen op te lossen lijkt altijd simpel maar is niet altijd zo makkelijk te realiseren. Ik heb even naar deze rit gekeken en we krijgen niet erg veel meldingen hierover binnen via de druktemelder app. Bij vertrek vanuit Nijmegen zit deze trein bijna nooit vol. Ik wil je daarom ook vragen deze drukte te gaan melden via onze druktemelder app als je dat nog niet deed. Zodoende zal de afdeling die hier het verschil in kan maken hiervan op de hoogte zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo koning-j, welkom op het NS forum,

Het idee om zulke problemen op te lossen lijkt altijd simpel maar is niet altijd zo makkelijk te realiseren. Ik heb even naar deze rit gekeken en we krijgen niet erg veel meldingen hierover binnen via de druktemelder app. Bij vertrek vanuit Nijmegen zit deze trein bijna nooit vol. Ik wil je daarom ook vragen deze drukte te gaan melden via onze druktemelder app als je dat nog niet deed. Zodoende zal de afdeling die hier het verschil in kan maken hiervan op de hoogte zijn.

Reageer