Echter is de trein verandert in een heuse kermis.
- Het toilet instrueert elke handeling middels een intercom. Waarom? Toilet was overigens 4 van de 5 reizen defect;
- Als deuren open en dicht gaan, gaat een soort sirene af;
- Als de deuren automatisch sluiten gaat ook een geluid af;
- Er flikkeren lampjes bij de deuren bij openen en sluiten.
Verder zijn de stoelen ook echt een straf om op te zitten. Eerste klas stoelen zitten net zo slecht, alleen die zijn gelukkig rood van kleur.
Beste antwoord door Jeroen
De geluiden/knipperende lampen bij het openen en voor het sluiten van de deuren zal blijven aangezien dit vanwege de regelgeving tegenwoordig verplicht is. Bij oudere treinen die het nu nog niet hebben wordt dit bij de het reviseren van de treinstellen aangebracht, dus uiteindelijk krijgen alle treinen dit.
Wel liep er nog een vraag of het volume zo luid moest zijn maar daar zie ik helaas niets meer over staan in de interne info voor machinisten.
De stoelen zijn inderdaad anders dan in de ICM treinen welke eerst op dit traject reden maar dat komt omdat ICM eigenlijk geen trein was voor een sprinter traject maar bedoelt is voor de IC trajecten. Ook stiltecoupe's zijn er nooit in sprinters.
Het is even wennen voor de reizigers op dit traject en binnenkort ook op het traject Leeuwarden - Meppel waar deze trein ook ingezet gaat worden.
Een positief punt is dat de trein het erg goed doet op dit traject en een hogere punctualiteit dan de punctualiteit welke we totaal halen op het Hoofd Rail Net en dat is wel heel netjes voor een nieuwe trein op een nieuw traject.
Bekijk origineel
Wel liep er nog een vraag of het volume zo luid moest zijn maar daar zie ik helaas niets meer over staan in de interne info voor machinisten.
De stoelen zijn inderdaad anders dan in de ICM treinen welke eerst op dit traject reden maar dat komt omdat ICM eigenlijk geen trein was voor een sprinter traject maar bedoelt is voor de IC trajecten. Ook stiltecoupe's zijn er nooit in sprinters.
Het is even wennen voor de reizigers op dit traject en binnenkort ook op het traject Leeuwarden - Meppel waar deze trein ook ingezet gaat worden.
Een positief punt is dat de trein het erg goed doet op dit traject en een hogere punctualiteit dan de punctualiteit welke we totaal halen op het Hoofd Rail Net en dat is wel heel netjes voor een nieuwe trein op een nieuw traject.