beantwoord

Staking 7-2-2019 korting

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste,
morgen gaan zoals jullie weten veel scholieren staken in den haag. Wij gaan met meer dan de helf van de school in Zaandam, maar de kosten zijn erg hoog! Het kost intitialen €26 pp. Is er een mogelijkheid voor korting of andere reiskosten?
icon

Beste antwoord door Slidestops 6 februari 2019, 14:39

Je kunt een groepsticket bestellen als je in de daluren reist. Er is eerder al communicatie geweest, ook op het forum, dat er verder geen andere actie of korting komt.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Je kunt een groepsticket bestellen als je in de daluren reist. Er is eerder al communicatie geweest, ook op het forum, dat er verder geen andere actie of korting komt.
Reputatie 6
Badge
Afhankelijk van de leeftijd: Tot 12 jaar kidsvrij en railrunner.
Vanaf 12 jaar: In de daluren kunnen 3 personen met iemand meereizen die een NS abonnement heeft waarmee dat kan (Samenreiskorting, op ovkaart laden voor heen en terugweg of e-ticket kopen). Ook kan er in de daluren met een groepskaart gereisd worden.
Hallo CES en welkom bij de NS Community.

Zoals bovenstaande andere reizigers aangeven gaat er geen speciale actie komen voor reizigers die willen protesteren. Je kunt gebruik maken van de bestaande opties.
Reputatie 7
Badge +2
Misschien is dit een optie:

Wil jij nou dat jouw school gaat staken en heb je hulp nodig? Stuur een e-mail naar rood@sp.nl en wij gaan je helpen! Als ROOD-lid krijg je je treinkaartje naar Den Haag vergoed. Maak daarom via de knop hieronder al je vrienden lid, zodat jullie gratis kunnen reizen.

https://rood.sp.nl/klimaat-landelijk/nieuws/2019/staak-7-februari-mee-voor-het-klimaat

Om ROOD lid te kunnen worden moet je wel 14 jaar of ouder zijn.
Reputatie 6
Badge
Ondanks of omdat er geen korting was, bleken verschillende klimaatspijbelaars plaatsgenomen te hebben in de 1e klas. 😉
Reputatie 7
Badge +4
Het milieu dat daar normaal zit, doet er niet toe. 😉
Badge +3
En die boefjes (#klimaatspijbelaars) zijn allemaal heel erg begaan met milieu.. Wat nou milieu, dit ging over klimaat!)

We willen gratis naar Den Haag beste NS (of 10-2 naar Amsterdam)!
En anders doen we een geel hesje aan, of anders doen we zoiets..

Oké, dit is dus een bus in België of zo....

Dank @RailRunner15 voor de fake news heads up.

Wel leuk dat IK dan zo negatief was!

Bron: https://twitter.com/kitsebeu/status/1093839563842301952 en alles wat er vooraf ging en volgde. Iemand heef een block van me gekregen, gebeurt zelden!

Dacht dat zij/hij het tegen mij had, maar block verwijderd en we zien wel verder, denk ik.

Reageer