beantwoord

Stiltecoupe

• 14 maart 2018
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Ik reis veel met de intercity direct en gebruik dan graag de stiltecoupé in de 1e klas om nog wat te werken of te lezen. Nu valt het mij op dat regelmatig de andere stiltecoupé wordt gebruikt door de conducteurs die daar gaan zitten en met elkaar heftige discussies voeren of veel plezier hebben. Erg ok natuurlijk, maar is er geen ruimte voor de conducteurs om zich terug te trekken in een trein? moeten zij de stiltecoupé (die daar eigenlijk niet voor is) als gemeenschappelijke ruimte gebruiken? Het is wel hinderlijk voor de personen in de stiltecoupé ernaast.
icon

Beste antwoord door Loes 14 maart 2018, 09:54

Er zijn meerdere topics over op dit forum, waar deze situaties geschetst worden.

Ik kan daar heel duidelijk op antwoorden, nee, dat is absoluut niet de bedoeling. Ook personeel behoort zich aan de regels te houden. Wij kunnen gewoon in het praatgedeelte plaatsnemen en hebben de beschikking tot een HC hok. Niet echt comfortabel, maar das een ander punt.
Bekijk origineel

3 reacties

Er zijn meerdere topics over op dit forum, waar deze situaties geschetst worden.

Ik kan daar heel duidelijk op antwoorden, nee, dat is absoluut niet de bedoeling. Ook personeel behoort zich aan de regels te houden. Wij kunnen gewoon in het praatgedeelte plaatsnemen en hebben de beschikking tot een HC hok. Niet echt comfortabel, maar das een ander punt.
Reputatie 7
Badge
... is er geen ruimte voor de conducteurs om zich terug te trekken in een trein? moeten zij de stiltecoupé (die daar eigenlijk niet voor is) als gemeenschappelijke ruimte gebruiken? Het is wel hinderlijk voor de personen in de stiltecoupé ernaast.
goedemorgen veenklos, welkom op dit forum!
Helaas gebeurt het te vaak dat de stiltecoupe wordt bezetgehouden door luid pratende conducteurs. Een hardnekkige kwaal, waarover op dit forum al vele topics zijn gestart. U kunt meehelpen om de plaag aan te pakken:
Als u op dit forum datum, reisroute, en vertrektijd (van uw station) kunt vermelden, wordt dit aan de verantwoordelijke leiding binnen NS doorgegeven.
Welkom op het forum veenklos. Helaas hebben we dit vaker gelezen en we ondernemen ook actie. Zoals klant_Jac al terecht opmerkt ontvangen we graag nog wat meer informatie zodat we dit gericht kunnen doorgeven.

Reageer