stopbussen Den Haag - Rotterdam

• 14 mei 2021
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik moet zondag naar mijn werk in Schiedam woon zelf in Den Haag. Ik zag dat er werkzaamheden op het spoor zijn. Dus dat er dan stopbussen zijn ingezet vanaf Den Haag naar Rotterdam. Mijn vraag aan u is hoelaat de eerste stopbus bij Den Haag HS aankomt op zondag 16 mei want ik moet 08.00 u op werk zijn.

Graag uw reactie.

3 reacties

Badge +3

De eerste bus van Den Haag HS naar Schiedam Centrum vertrekt om 6.12 uur uit Den Haag en komt om 6.59 uur aan in Schiedam.

De treinvervangende bussen zijn opgenomen in de reisplanner. Als u uw reis plant, dan kunt u zelf zien hoe laat de bussen vertrekken en aankomen.

Reputatie 6
Badge

Tip/opmerking: omdat ik zelf ook langsheen deze route woon en reis: die tijd lijkt me absurd kort voor die bussen, die alle tussenstations aandoen en meer tijd voor stoplichten verdoen als rijden, al kan dat zondagochtend heel vroeg mogelijk meevallen. Maar op zich heeft tochjo gelijk: de geplande tijden staan in de reisplanner en voor eerste/laatste zal dat zeker wel gelden.

Als je de reis toch apart betaalt, dus gaan ABO hebt: bekijk dan ook met de metro/RET via Pijnacker, duurt uiteraard wat langer als trein normaal, maar lijkt me betrouwbaarder qua tijd nu. Maar check dan wel of het op ZON dan al lukt.

Reputatie 5

De eerste bus van Den Haag HS naar Schiedam Centrum vertrekt om 6.12 uur uit Den Haag en komt om 6.59 uur aan in Schiedam.

De treinvervangende bussen zijn opgenomen in de reisplanner. Als u uw reis plant, dan kunt u zelf zien hoe laat de bussen vertrekken en aankomen.

Godsonmogelijk. Dat haal je met de auto al nauwelijks in drie kwartier, laat staan met een bus die minder hard kan/mag rijden dan een auto en die ook nog eens onderweg moet stoppen.

Reageer