beantwoord

Structureel 2x inloggen op android

• 22 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo,
Als ik met mijn android toestel (Galaxy S5) wil inloggen dan moet ik altijd structureel 2x 'www.nstrein.ns.nl' intikken om het inlogscherm te krijgen. De eerste keer moet omdat hij anders naar 'google.com' gaat zoeken, de tweede keer omdat het inlogscherm niet wil laden.
Dit gaat altijd heel voorspelbaar bij mij, ik moet het ALTIJD op die manier doen, maar ik vraag me af:
- Zijn er meer mensen die dit hebben? En hebben die dan hetzelfde toestel oid?
- Kan het aan bepaalde instellingen liggen die ik kan veranderen zodat dit wat makkelijker/sneller gaat?
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 augustus 2017, 10:25

Ik heb hetzelfde toestel, ik hoef nooit een webpagina in te tikken oid.

Wat ik doe is mijn wifi niet automatisch verbinding laten maken met de treinwifi, maar ik doe dat zelf.

Als ik zelf dan op verbinden druk in het wifischerm, krijg ik altijd in die pagina direct het verbindingsscherm van de treinwifi en hoef ik mijn browser dus niet te gebruiken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Ik heb hetzelfde toestel, ik hoef nooit een webpagina in te tikken oid.

Wat ik doe is mijn wifi niet automatisch verbinding laten maken met de treinwifi, maar ik doe dat zelf.

Als ik zelf dan op verbinden druk in het wifischerm, krijg ik altijd in die pagina direct het verbindingsscherm van de treinwifi en hoef ik mijn browser dus niet te gebruiken.
Ah, dat ga ik eens proberen. En welke browser gebruik je? Ik chrome, en misschien ligt het daar aan.
Reputatie 7
Ah, dat ga ik eens proberen. En welke browser gebruik je? Ik chrome, en misschien ligt het daar aan.
Ik heb gewoon de standaard browser van samsung, misschien zou je die inderdaad eens als standaard in kunnen stellen en het proberen.
Met de standaard Samsung browser heb ik dit inderdaad niet!
Ik ben echter erg verknocht aan Chrome, omdat ik dat ook op andere devices gebruik.
Daarom heb ik nu op de desktop van mijn telefoon een shortcut gemaakt van de standaard browser voor www.nstrein.nl. Als ik nu wil inloggen ben ik er met één toets! (ja, plus die om daadwerkelijk in te loggen)

Reageer