Suggestie voor overstapmogelijkheden

• 7 januari 2019
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Ideeënbus: Als je in de trein zit worden altijd de overstapmogelijkheden vermeld. Hierin wordt echter vaak ook de richting waar je vandaan komt genoemd. Dus bijvoorbeeld als je van Amsterdam Centraal komt later bij een halte de trein naar Amsterdam Centraal wordt genoemd, of als je langs Uterecht bent gegaan de trein naar Utrecht wordt benoemd. Maar ook als de trein langs bijvoorbeeld Utrecht Centraal gaat en op eerdere haltes de trein naar Utrecht Centraal wordt benoemd. Dit is heel overbodig en een persoonlijke ergenis. Dus mijn suggestie is om bij de overstapmogelijkheden niet de treinen te benoemen die naar dezelfde punten gaan of naar eerdere haltes.

1 reactie

Goedenavond Davita Talitha en welkom bij de NS Community!

Ik kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen een frustratiepuntje is. Helaas is dat onvermijdelijk. Lang niet iedereen vind het nodig om bepaalde onderdelen aan informatie te krijgen. Echter, voor elke persoon die zicht ergert aan bepaalde informatie zal er ook iemand zijn die het wél waardeert.

Ik zal je suggestie doorsturen, maar ik verwacht persoonlijk niet dat dit aangepast zal worden.

Reageer