Tasje verloren in Rtd

• 7 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Heb een plastic tasje in de trein laten liggen op 26 september. Tasje is gevonden op 27 september en is NS vergeten mij hierover te bellen/mailen waardoor de termijn van vijf dagen is verlopen (afhalen op de vind locatie). Nu krijg ik een brief dat het alleen mogelijk is het plastic tasje maar mijn huis adres te sturen als ik 15 euro overmaakt naar NS Reizigers. Belachelijk, hierdoor moet ik onnodig kosten maken om mijn tasje terug te krijgen. Mooie service van NS CBGV!!!!!!!!

4 reacties

Hallo W. Pols en welkom op het NS Forum. De afdeling gevonden voorwerpen bellen niet als een item gevonden wordt. Er wordt pas contact opgenomen met een reiziger wanneer het item bij het depot in Utrecht ligt en dan moet je inderdaad €15,- betalen. Wanneer zij zelf contact met ons opneemt en we zien dat ie gevonden is dan geeft de afdeling gevonden voorwerpen waar en tot wanneer je dit kan ophalen.
Uw Site geeft aan dat gevonden voorwerpen worden vijf dagen bewaard op het station waar het is ingeleverd. Binnen deze termijn kunt u uw eigendom kosteloos ophalen bij het desbetreffende station, op vertoon van een geldig legitimatiebewijs en het correcte vindmeldingsnummer. Dit vindmeldingsnummer ontvangt u, mits uw voorwerp gevonden is, wanneer u telefonisch contact opneemt met onze klantenservice of wanneer u navraag doet bij een balie.
Ik heb 27 september gebeld met gevonden voorwerpen waar is aangegeven dat op die dag niets gevonden is. Er werd uitdrukkelijk aangegeven dat ik niet zelf moet bellen vanwege de drukte en dat ik gebeld zou worden als mijn tasje gevonden is. Dus zeg dan niet dat er niet terug gebeld wordt!!!!
Ik snap dat dit frustrerend is en ik heb dit daarom nagevraagd bij de afdeling gevonden en verloren voorwerpen. Ik wil je daarom vragen of jij mij een privebericht wil sturen met je persoonlijke gegevens zodat ik je daar verder kan helpen.
Ik heb contact gehad met W. Pols en helaas zijn wij niet samen tot een oplossing gekomen. Ik heb de topicstarter daarom verzocht zijn klacht door te geven bij de klantenservice afdeling van verloren voorwerpen.

Reageer