beantwoord

Te kleine treinen.

• 5 januari 2019
  • 8 reacties
  • 387 Bekeken

Reputatie 7
Zouden de treinen misschien iets groter gemaakt kunnen worden? Het loopt een beetje de spuitgaten uit.
Toedels. 😌
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 13:34

Fijn dat het uiteindelijk meeviel, Trein-D 🙂 Goede reis gehad?

Volgende keer wel iets minder voorbarig dus 😉 En je bent ook vast wel bekend met onze Druktemelder? 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3
Tja, laaste geldigheidsdagen van de Treinpakkers en dus volop dagjesmensen. 1e klas zal ook wel uitpuilen vermoed ik?

Maandag weer business as usual. Studenten, Forensen... maar da's na de spits weer voorbij 😛
Reputatie 7
Tja.. ik ga normaal nooit in het weekend met de trein. Maar toevallig moest ik vandaag toch echt ergens naartoe gaan.
De treinen worden super klein gemaakt in het weekend lijkt het wel .
Reputatie 7
Badge +3
Op de een of andere manier lijkt NS te denken dat mensen buiten de spits en in het weekend alleen maar thuis zitten. Er worden vaak de kortst mogelijke treinen ingezet, waardoor ik op mijn traject in de spits vaker een zitplaats heb dan daar buiten. En ondertussen wel steeds roepen dat reizigers meer buiten de spits moeten gaan reizen. Geef ze dan ook een plek! 🙂
Reputatie 7
Nou weetje....eigenlijk viel het toch wel mee bij nader inzien. Ik heb gewoon kunnen zitten, dat had ik niet verwacht.
Het was een VIRM met 4 delen. Dus ja....Daarom dacht ik dat het heel druk zou worden.
😌 Ik wist al van te voren hoe groot de trein zou zijn. Dus vandaar dat ik meteen dit topic had geopend.
Maar alles goed en wel....ik ben weer thuis.
Toedels.
Reputatie 4
Zou je wat concreter kunnen zijn om welke trein het gaat (tijdstip en locatie + richting)?

Wellicht kunnen de spoorwegen daar lering uit trekken.
Reputatie 7
Zou je wat concreter kunnen zijn om welke trein het gaat (tijdstip en locatie + richting)?

Wellicht kunnen de spoorwegen daar lering uit trekken.

Ik zei toch al net..... het was niet zo heel druk.

Maar prima ik zal de gegevens dan geven. Trein vertrok om 16:45 vanuit Amsterdam Sloterdijk richting Den Helder. Het was een trein die bestond uit 4 delen.

Volgende keer wel iets minder voorbarig dus 😉 En je bent ook vast wel bekend met onze Druktemelder? 🙂
Reputatie 7

Volgende keer wel iets minder voorbarig dus 😉 En je bent ook vast wel bekend met onze Druktemelder? :)

Ja het viel eigenlijk best wel mee. Ik had iets te snel dit topic aangemaakt. 😌
Dus de reis gisteren ging gewoon prima inderdaad.

Ooh en de druktemelder was ik ff vergeten....had ik niet eens aan gedacht.
Voor de volgende keer vul ik die wel even in hoor.

Reageer