beantwoord

Te kort aan personeel (Leiden 02-12-2014)

• 2 december 2014
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 1
Op leiden vielen deze ochtend verschillende treinen uit en waren enkele vertraagd door 'te kort aan personeel' zo ook de IC richting Lelystad van 06:27 (deze werd omgeroepen als uitgevallen) maar zo ook de IC naar Amsterdam van 06:26, deze stond nog lange tijd met +10 op de borden, totdat deze spontaan verdween. Ook geen enkele NS-er te bekennen die even de klanten persoonlijk te woord kan staan.

Hoe kunnen er zo veel treinen uitvallen door een tekort aan personeel?
Waarom staan sommige treinen wel op de borden maar komen nooit aan ?
Waarom is er niemand op Leiden aanwezig om reizigers te woord te staan ?
Ik zit nu in de IC van 06:42 ri Amsterdam en moet zo op Sloterdijk overstappen richting Enkhuizen, deze overstap ga ik wel halen, maar is altijd erg krap, vandaar dat ik ook altijd probeer de trein van 06:27 te nemen. Het gevolg van het uitvallen van deze treinen voor mij is dat ik moet rennen om een overstap te halen, maar daardoor kom ik niet later aan en heb dus geen recht op ' geld terug...'
icon

Beste antwoord door Thijs2 2 december 2014, 12:42

Voor wat extra info kun je in dit topic terecht. Wellicht heb je hier wat aan!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Reden al gevonden op Nu.nl: http://www.nu.nl/binnenland/3942542/minder-treinen-haag-tekort-personeel.html

Tja, ik weet niet wat ik hier van moet vinden, met 150 man op zogenaamd 'werk overleg' en je klanten in de kou laten staan vind ik persoonlijk niet kunnen. Ook al ben je het zo erg niet eens met je baas, de klant zou ten alle tijden op 1 moeten blijven staan!!

En daarnaast is het grootste topic van dit overleg 'de overstaptijd tussen twee treinen', dit is iets wat het personeel over zichzelf heeft afgeroepen met 'het rondje om de kerk' discussie. Als je per dag maar een traject rijd heb je ook geen overstap tijden 😃
Voor wat extra info kun je in dit topic terecht. Wellicht heb je hier wat aan!

Reageer