Te korte sgmm op de lijn gvc-hlm en hlm-gvc

• 23 november 2018
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Wij zijn gevraagd om te melden dat de sprinter dienst op de lijn hlm-gvc gepaard gaat met een te korte trein. Ik wil als tip geven de trein met 2 of 3 bakken te verlengen. Dit om overvolle treinen tegen te gaan. Vooral voor de mensen die wat slechter te been zijn of een blessure (door het groeien in mijn geval).

Met vriendelijke groet,

Jordin Ederveen

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Misschien handig om aan te geven op welke dagen en tijden het gaat.
Over het algemeen rijdt SGM hier met 5 bakken, maar voor vandaag zie ik ook enkele ritten met slechts SGM3.
https://treinposities.nl/vertrekstaat/voorhout/2018-11-23

Zelf heb ik dagelijks de 6327 vanaf De Vink naar Den Haag en ik ervaar deze niet als erg druk, het gebeurt maar een enkele keer dat ik moet staan.

Overigens wordt sinds 12 november een deel van deze dienst gereden met de nieuwe SNG treinen, nu nog als testritten maar vanaf 9 december moet deze de SGM geheel gaan vervangen.
Er wordt nu gereden met 7 bakken SNG, deze heeft meer 2e klas zitplaatsen, wel minder klapzittingen en staanplaatsen.
Hi Jordin.

Goed dat je dit aangeeft. Ik mis inderdaad wel, zoals Momo al aangeeft, belangrijke details zoals om welke dag(en) het gaat en op welk tijdstip je in die trein zit. Je kan overigens ook, als je beschikt over een smartphone, via onze app in de Druktemelder aangeven dat de trein erg druk is.

Reageer