Te korte treinen traject Zwollen-Roosendaal | NS Community

Te korte treinen traject Zwollen-Roosendaal

  • 4 December 2021
  • 11 reacties
  • 722 Bekeken

hoe komdt dat het zo kort is die trein daar? Ik ben er echt helemaal klaar mee hoor elke dag weer staan of op een klapstoel ik betaal extra voor 1eklas en dan vind ik het niet kunnen om ook nog niet eens te controleren omdat de conducteur bang is ofzo? Waardeloos.

kan er gewoon ten eerste voor gezorgd worden dat treinen vanuit Zwollen veel langer zijn en dat er vervolgens ook gehandhaaft wordt in 1eklas?


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik vrees van niet.

Reputatie 7
Badge +1

Meld je de drukte ook telkens? Hoe meer meldingen, hoe meer kans dat er iets mee gebeurt.

https://volletreinen.nl/

Reputatie 7
Badge +1

Helaas kampt NS momenteel met wat materieeltekorten waardoor treinen soms korter zijn dan gewenst. Dat heeft vooral te maken met het feit dat er een hele serie dubbeldekkers buiten dienst is gesteld.

Vanaf maandag zullen deze treinen weer langzaam instromen, waardoor de treinen hopelijk weer wat langer en minder vol worden.

 

https://nieuws.ns.nl/ddz-treinen-vanaf-6-december-weer-terug-op-het-spoor/

Reputatie 7
Badge +3

Handhaving in de 1e klas moet zeker. Maar als nu het ook in het weekend druk is als minder mensen werken, ligt het niet alleen aan NS, maar ook degenen die het advies om niet te reizen negeren. Geef je ook in de 1e klas aan dat je een 1e klaskaartje hebt, zodat mensen met 2e klas zouden kunnen opstaan? Al verwacht ik niet dat ook maar iemand die daar onterecht zit voor een ander dan een conducteur op staat.

Reputatie 7
Badge +3

Blijft die Patrick nou steeds weer nieuwe accounts aanmaken? :thinking:

Reputatie 7
Badge

Blijft die Patrick nou steeds weer nieuwe accounts aanmaken? :thinking:

Ja, was ook mij al opgevallen. 

Reputatie 7
Badge +1

Blijft die Patrick nou steeds weer nieuwe accounts aanmaken? :thinking:

Ik had hetzelfde vermoeden…

Blijft die Patrick nou steeds weer nieuwe accounts aanmaken? :thinking:

Blijkbaar wel, gelukkig kunnen we hem wederom rapporteren en zal ook dit account weer verdwijnen.

En dan ook nog een stock foto gebruiken :rofl:

Reputatie 7
Badge +1

Blijft die Patrick nou steeds weer nieuwe accounts aanmaken? :thinking:

Blijkbaar wel, gelukkig kunnen we hem wederom rapporteren en zal ook dit account weer verdwijnen.

Staat hij op de zwarte lijst dan?

Reputatie 7
Badge +1

Geen idee of ie op een zwarte lijst staat, maar hij overtreed sowieso de huisregels door onder meerdere accounts actief te zijn.

En gezien zijn reacties, topics en berichten afgelopen dagen...

TS is inderdaad iemand die vanwege het herhaaldelijk overtreden van onze huisregels de toegang tot de NS Community is ontzegd: 

 

Overtreden huisregels:
Overtreed je de huisregels, dan ontvang je een waarschuwing van een moderator. Dit kan door middel van een privébericht, openbaar bericht, aanpassing van je bericht of eventueel via een e-mail. De reden bespreken we natuurlijk graag met je. Mochten we er in de gesprekken niet uitkomen en/of gaat het overtreden te ver, dan wordt de toegang tot de Community je ontzegd. Uiteraard ontvang je hierover ook altijd bericht en uitleg. Wanneer je toegang ontzegd is, ben je niet meer actief op de Community.

 

Betreffend persoon maakt telkens nieuwe accounts aan. Erg fijn dat jullie hierin zo scherp zijn en dit melden!