beantwoord

Te vroeg vertrek van Schiedam Centrum

• 2 mei 2017
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Waarom gebeurde het vandaag opnieuw dat de trein van 07:02 van Schiedam richting Amsterdam al om 07:00:30 werd dichtgefloten en dus om 07:01 vertrok? Ik maak dit vaker mee.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 mei 2017, 12:18

Alsnog is het niet de bedoeling dat de trein te vroeg vertrekt. Goed dat je dit komt melden, Sonja. Als je dit nogmaals meemaakt mag je dit via onze klantenservice melden.
Bekijk origineel

3 reacties

Waarom gebeurde het vandaag opnieuw dat de trein van 07:02 van Schiedam richting Amsterdam al om 07:00:30 werd dichtgefloten en dus om 07:01 vertrok? Ik maak dit vaker mee.
Ik denk dat u zich een minuutje vergist. Volgens ovtijden.nl is uw trein pas om 07:02 vertrokken en worden dus de deuren ongeveer 30 seconden eerder dichtgefloten.
Reputatie 7
Ovtijden laat niet zien als er eerser wordt vertrokken, vanf Rdam richting Schiedam is er idd veel rijtijd en als een machinist flink doorrijd kom je vroeg aan.
Alsnog is het niet de bedoeling dat de trein te vroeg vertrekt. Goed dat je dit komt melden, Sonja. Als je dit nogmaals meemaakt mag je dit via onze klantenservice melden.

Reageer