Teennagels | NS Community
beantwoord

Teennagels

  • 13 February 2023
  • 8 reacties
  • 246 Bekeken

Waarom kom ik steeds teennagels tegen in jullie treinen ? Ik heb een abonnement en reis vaak met de trein.

icon

Beste antwoord door Vareo 14 February 2023, 00:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

Omdat mensen hun nagels knippen in de trein?

Badge +3

Helaas staan de meeste topics al in het archief… https://community.ns.nl/search?q=teennagels

Reputatie 7
Badge +3

Leuk die zoekfunctie, maar daar staan topics bij waar het woord Teennagel helemaal niet in voorkomt en de andere topics gaan over andere klachten en worden er door anderen teennagels bij gehaald als voorbeeld. 

Badge +3

SMS 06 1318 1318 dan maar, als je dat overlast vindt… Oh nee wacht het moest echt onveilig zijn voor dat nummer!

Nagels zijn niet onveilig dus ga je gang, doe je make-up en knip en lak je nagels gerust in een trein! 😥

Niet jij natuurlijk @Momo maar wellicht ooit tegenover iemand beland die dat de normaalste zaak van de wereld vond? Diegene mocht van mij wel de coupé uit… Doe dat vooral thuis, muts 😫

Ze moest op zakenreis, dus in het vliegtuig ‘oputten’ zou ook nog zomaar kunnen!

Maar goed, je nagels knippen in een trein is prima dus. Zag vanavond een klaag-tweet van iemand die zich stoorde aan iemand die gewoon chips zat te eten in een stiltecoupé! 😴

De horror… 

Reputatie 7
Badge +3

Gelukkig heb ik nooit iemand in de trein gezien die teennagels zat te knippen of nagels aan het lakken was, wel een keer iemand die haar hele gezichts make-up deed, dat meurt gelukkig niet zo als nagellak, maar ik zat er wel vol verbazing naar te kijken. 

Reputatie 7
Badge +3

Maar goed, je nagels knippen in een trein is prima dus. Zag vanavond een klaag-tweet van iemand die zich stoorde aan iemand die gewoon chips zat te eten in een stiltecoupé! 😴

De horror… 

Als we zo gaan beginnen, dan heb ik hier nog wel een archief topic voor je.

 

Teennagels knippen in de trein vind ik echt not-done, vingernagels overigens ook, doe dat lekker thuis. Wat ik nog wel eens deed is een vingernagel een beetje vijlen als er een hapertje was of een nagel gebroken was om te voorkomen dat ik overal aan bleef haken. Het echte werk, goed in vorm vijlen of verder afknippen deed ik wel thuis of op werk. 

Reputatie 3

Ik moet er niet aan denken dat een kamergenoot (m/v) op het werk teennagels aan het knippen is.

Reputatie 7

Naast die teennagel schrik eerlijk gezegd nog meer van al dat vuil dat erbij ligt. 

Vanochtend vroeg heb ik me ook weer verbaasd over stof, zand, haren, grijs/bruine aanslag op vloeren en opgedroogde vlekken in de trein. Iedere dag hetzelfde. Het lijkt alsof alleen de prullenbakken nog even snel geleegd worden, lege verpakkingen weggehaald en dat is het. 

Reageer