Tekenmap verloren

• 12 november 2020
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Ik ben gisteren (11 nov) mijn tekemap met tekeningen voor mijn studie en schetsblok verloren in de sprinter van Den Bosch naar Oss West, ik kwam om 11.47 aan op Oss West. De tekenmap is zwart en A3 formaat.

5 reacties

Hoi anoukmegens, welkom op de NS community. 

Heb je het opsporingsformulier al ingevuld? Ook kun je contact opnemen met de klantenservice om navraag te doen. Dat kan door te bellen naar 030 751 51 55 (Keuzemenu 4-1) of door een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Hopelijk komt de map dan snel weer boven water! 

Reputatie 7
Badge +3

Is dat nummer nog actueel? Ik kom de laatste tijd ook regelmatig deze pagina tegen:

't Vreemde is dan weer dat dit niet altijd gebeurt. Zit IT te testen in de productieomgeving? :nerd:

Hoi anoukmegens, welkom op de NS community. 

Heb je het opsporingsformulier al ingevuld? Ook kun je contact opnemen met de klantenservice om navraag te doen. Dat kan door te bellen naar 030 751 51 55 (Keuzemenu 4-1) of door een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Hopelijk komt de map dan snel weer boven water! 

Ja, ik heb het formulier al ingevuld. Hoopte hiermee misschien meer reizigers te bereiken :)

Reputatie 7
Badge +4

Het is verstandig om telefonisch contact met de afdeling Gevonden voorwerpen te hebben. Ze kunnen bijvoorbeeld zien of uw map is afgegeven op een station door de conducteur of een reiziger. Veelal gaan ze er ook direct achteraan. Afhalen op een station gaat ook vaak sneller en is minder duur dan dat het verzonden moet worden, 

De helft van de spullen komt terug. 

Is dat nummer nog actueel? Ik kom de laatste tijd ook regelmatig deze pagina tegen:

't Vreemde is dan weer dat dit niet altijd gebeurt. Zit IT te testen in de productieomgeving? :nerd:

Ik heb het getest en beide telefoonnummers zijn in gebruik. Er lijken inderdaad twee verschillende pagina's in omloop te zijn, zelf krijg ik de oude nog. Dat zal dan inderdaad een test zijn, dat komt vaker voor.

Reageer