beantwoord

Telefoon achtergelaten, de trein ging naar de parkeersplaat. De telefoon is uitgeschakeld tewijl de trein nog in the parkeerterein

• 28 december 2018
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Dag allemaal,

9:53 uur in de ochtend stapte ik in Schiphol uit en heb ik mijn i-phone in de trein achtergelaten. Ik heb met ns direct gemeld. Ik reis elke dag met die trein dus ik wist dat naar Schiphol ging het naar de parkeerterein in Hoofddorp. Met iphone track en trace, is het bevestig dat de phone is idd in de parkeerplaat is. Ik heb de foon in de "lost mode" gezet en een bericht actergelaten met een contact nummer die ze mij kan bereiken.

NS heeft mijn om 11:15 gebeld en zei dat ze kon de foon niet vinden.
Ik ging weer online en de telefoon straalde nog in de zelfde plek.
Nou, ik heb ns weer gebeld maar ze zei dat er is niemand om te gaan zoeken. En ze wist het ook niet wanneer de trein weer in dienst is.

12:13 werd de contact number gebeld door de gemiste foon. Maar nog geen second ging het uit. Een daar naar is de telefoon helemaal uitgeschakeld.

Van NS, kreeg ik te horen dat de trein stel die ik gezeten heb is om 4uur weer in dienst. Iemand heeft mij telefoon in de trein tewijl het in NS parkeer terein staan gevonden en uit gezet. Die iemand kan alleen NS persooneel of een persoon is voor ns werkt.

Wat moet ik hiermee doen? NS klantenservice helpt me niet.

Bedankt
icon

Beste antwoord door Jeroen 28 december 2018, 16:36

U kunt hiervoor het beste even het opsporingsformulier invullen op deze pagina:

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

Als de telefoon gevonden is door een medewerker van de NS dan wordt dat geregistreerd en dan kan dat gematcht worden met uw opsporingsformulier.

U kunt dan een dag later even bellen met de klantenservice en navraag doen of de telefoon al gevonden is, u heeft dan een nummer van uw opsporingsformulier waar u naar kunt verwijzen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
U kunt hiervoor het beste even het opsporingsformulier invullen op deze pagina:

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

Als de telefoon gevonden is door een medewerker van de NS dan wordt dat geregistreerd en dan kan dat gematcht worden met uw opsporingsformulier.

U kunt dan een dag later even bellen met de klantenservice en navraag doen of de telefoon al gevonden is, u heeft dan een nummer van uw opsporingsformulier waar u naar kunt verwijzen.

Reageer