beantwoord

Telefoon vergeten tijdens uitstappen sprinter in Velp, iemand die 'm heeft aangetroffen?

• 19 november 2016
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

Hallo,

Toen ik vanavond (19-11-16) omstreeks 18:30 uit de trein stapte in Velp, ben ik stomweg mijn telefoon vergeten mee te nemen. Het betreft een zwarte telefoon van Huawei met daarbij een OV-chipkaart onder de naam Willem Bosma. Verder zat er een pinpas bij van Rabobank met pas nummer 1930, en een briefje van 20 euro Degene die 'm aantreft en afgeeft mij NS, krijgt een beloning.

Alvast hartelijk dank.

Groeten,
Willem Bosma uit Velp (Alternatief nummer: **********)
icon

Beste antwoord door LauraR NS 20 november 2016, 13:03

Hoi Willem1989, welkom op het forum.

Ik heb je telefoonnummer even weggehaald uit je bericht. Lijkt me niet zo handig op een openbaar forum. Zoals Nooduitgang al tipte, kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice (030-751 51 55). In het keuzemenu kun je dan aangeven dat je iets bent verloren en daarom contact zoekt. Ook kun je het opsporingsformulier invullen. Hopelijk is de telefoon gevonden.
Bekijk origineel

6 reacties

U kunt tot een uur na plaatsing uw bericht aanpassen. Het vermelden van persoonlijke gegevens is niet de bedoeling op dit openbare forum. Even op het potloodje rechtsboven in uw bericht klikken. Aanpassen en opslaan.

Kijk daarna eens op http://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Wel even contact opnemen met uw telecomaanbieder om de simkaart te blokkeren. Ook even de bank bellen.
Hoi Willem1989, welkom op het forum.

Ik heb je telefoonnummer even weggehaald uit je bericht. Lijkt me niet zo handig op een openbaar forum. Zoals Nooduitgang al tipte, kun je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice (030-751 51 55). In het keuzemenu kun je dan aangeven dat je iets bent verloren en daarom contact zoekt. Ook kun je het opsporingsformulier invullen. Hopelijk is de telefoon gevonden.
Hoi,

Bedankt voor je oplettendheid. Ik heb inmiddels mijn telefoon terug, hartelijk dank aan de eerlijke vinder 🙂
Reputatie 3
Heel goed, altijd fijn om te horen als iemand zijn verloren goed terugkrijgt ! 🙂
Reputatie 6
Badge
Dat hoor je ook niet vaak, zeg. Mooi dat te horen!

Reageer