Beste NS,
Ik ben al jarenlang enthousiast treinreiziger met een eerste klas abonnement. Helaas is het hoe langer hoe minder de moeite waard. Ik heb een aantal vragen en klachten die ik jullie graag wil stellen of als feedback wil meegeven:
- feedback: kwaliteit van een eerste klas reis in sprinters is treurig: er zijn bijv. geen eens stopcontacten. Dat is allemaal al langer het geval, maar inmiddels hebben sommige (nieuwe? Ik weet het niet) sprinters (op het traject Rotterdam - Uitgeest) geen deuren meer? Met alle respect, waar slaat dit op?
- klacht: de afgelopen twee maanden ben ik geen enkele keer gecontroleerd in de eerste klas (ondanks het feit dat alle reizen op diverse trajecten waren en langer dan een uur besloegen). Ondertussen zit de eerste klas vol overlast gevende grijsreizigers die gewoon luid op bespreken dat ze geen eerste klas ticket hebben maar toch niet gecontroleerd worden.
Als klant zijn jullie me bijna verloren. Ik ben niet afhankelijk van het OV, maar vond het een fijne en duurzame manier van reizen. Niet meer, je bent inmiddels bijna gek om te betalen voor de eerste klas. Erg jammer.