beantwoord

Ticket wijzigen

• 3 maart 2019
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Goedemorgen! Mijn vader heeft gistermiddag (volgens mij) een treinticket gekocht via ‘actie van de dag’. Deze was nog niet verzilverd, maar heb ik naderhand wel gedaan. Heen reisde ik van Schiphol naar Zwolle. Mijn terug-ticket is nog niet verzilverd, deze gaat van Zwolle naar Schiphol. Is er ook een mogelijkheid dat ik in plaats van Schiphol, doorreis naar Amsterdam centraal? Dit is namelijk makkelijker voor mij, maar heb geen idee of dit nu nog kan met dit ticket. Bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door MoDe 3 maart 2019, 17:26

Je zegt dat je hem nog niet verzilverd hebt, maar heb je wel al begin en eindstation ingevuld? Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, zolang je het ticket nog niet geopend hebt
Bekijk origineel

2 reacties

Gaat het om deze actie? Dan kun je de 2e reis gebruiken zoals je wilt, van Zwolle naar Amsterdam Centraal is dan geen probleem. Overigens zou ik dan niet via Schiphol doen maar met een overstap op Almere.
Reputatie 7
Badge +3
Je zegt dat je hem nog niet verzilverd hebt, maar heb je wel al begin en eindstation ingevuld? Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, zolang je het ticket nog niet geopend hebt

Reageer