beantwoord

Toevallig iemand een IPhone gevonden vanmorgen in trein die niet verder reed dan Amsterdam Zuid, en niet naar Schiphol vannwege seinstoring?

Ja na die consternatie van iedereen die uit moest stappen en wachten op de aansluiting naar Schiphol en verder, is mijn telefoon verdwenen.
Mijn INGpas, IDcard, ziekenfonds en ov-chipkaart zaten in het mapje/hoesje van mijn telefoon.
Op het beeldscherm, als je de thuisknop drukt, zie je een (mijn) baby met handen ineengevouwen alsof ze bidt.
Zou geweldig zijn als ie terecht is.
Iedereen begrijpt; je telefoon beslaat een groot deel van je contacten plus documenten en niet vergeten, je foto's etc.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 februari 2019, 17:56

Goedemiddag Tonmil en welkom bij de NS Community!

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je jouw telefoon bent kwijt geraakt in de trein, maar ik vrees dat de kans vrij klein is dat je hem via de Community terug krijgt. Het is onwaarschijnlijk dat de vinder van jouw telefoon toevallig dit topic leest.

Wat je in dit geval beter kunt doen is het Opsporingsformulier invullen. Als jouw telefoon door een vinder dan wordt ingeleverd bij ons personeel, dan zal de telefoon in ons gevonden voorwerpen bestand komen te staan en is de kans aanwezig dat je hem via een opsporingsformulier terug krijgt. Je kunt na het invullen eventueel ook nog contact op nemen met onze Verloren Voorwerpen afdeling, via 030-7515155 (optie 4-1) of door een bericht te sturen op Facebook of Twitter.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Tonmil en welkom bij de NS Community!

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je jouw telefoon bent kwijt geraakt in de trein, maar ik vrees dat de kans vrij klein is dat je hem via de Community terug krijgt. Het is onwaarschijnlijk dat de vinder van jouw telefoon toevallig dit topic leest.

Wat je in dit geval beter kunt doen is het Opsporingsformulier invullen. Als jouw telefoon door een vinder dan wordt ingeleverd bij ons personeel, dan zal de telefoon in ons gevonden voorwerpen bestand komen te staan en is de kans aanwezig dat je hem via een opsporingsformulier terug krijgt. Je kunt na het invullen eventueel ook nog contact op nemen met onze Verloren Voorwerpen afdeling, via 030-7515155 (optie 4-1) of door een bericht te sturen op Facebook of Twitter.
Hai Stijn,
dank voor jouw rappe bericht.
Ik had het al via een opsporingsformulier gedaan hoor. Maar daarna, toen ik dat voltooid had, kreeg ik de melding om het wellicht ook in de Community te melden, vandaar deze wilde gok
Ik dacht 'niet geschoten is sws mis'.

Fijne dag verder en nogmaals mijn dank
Dat is inderdaad waar, het kan uiteraard geen kwaad om meerdere kanalen te proberen! Hopelijk krijg je de telefoon nog terug!

Reageer