beantwoord

Toilet in de trein

• 29 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 990 Bekeken

Wie weet of er woensdag in de trein van Zwolle naar Putten een toilet in de trein zit.??
icon

Beste antwoord door Treinspotter123 29 oktober 2018, 18:06

Alle DD-AR treinen hebben een toilet. Indien u een omloop met SGM treft, bevindt zich op dit moment in die trein ook minstens een toilet. Het toilet is in het driewagenstel in de middelste wagon. De tweedelige SGM heeft geen toilet, maar dient in de herfst altijd gecombineerd te rijden met een driedelige SGM.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
In de trein die daar regulier rijdt zit idd een toilet. Houd er wel rekening mee dat er een andere trein ingezet kan worden (gebeurt heel soms) of dat het aanwezige toilet defect is. Bij spoor1 waar de stoptrein vertrekt is ook nog een stationstoilet die kort voor de reis gebruikt kan worden. Succes!
Dat is erg lastig om te voorspellen, P.grut, zeker zonder te weten hoe laat je de trein wilt nemen. Op dit traject wordt voornamelijk DD-AR materieel en soms SGM materieel ingezet. Dit is sprintermaterieel, waarbij nog niet alle treinstellen voorzien zijn van een toilet Uit mijn hoofd hebben de meeste DD-AR treinen dat wel, de meeste SGM nog niet.
Reputatie 5
Badge
@Stijn NS De SGMm heeft als driedelig stel altijd een WC en als tweedelig stel niet. DD-AR heeft ook altijd een WC. De sprinter die jij bedoelt is de SLT; Deze treinen worden nu omgebouwd.
Alle DD-AR treinen hebben een toilet. Indien u een omloop met SGM treft, bevindt zich op dit moment in die trein ook minstens een toilet. Het toilet is in het driewagenstel in de middelste wagon. De tweedelige SGM heeft geen toilet, maar dient in de herfst altijd gecombineerd te rijden met een driedelige SGM.
Ah, bedankt voor de toelichting. Mijn kennis over dat soort details is soms niet al te toereikend. 😅
Hallo,

Iedereen bedankt voor de reacties, mijn bedoeling is om 10.30 de trein in Assen te pakken en moet dan ongeveer 11.15 in Zwolle overstappen.
Badge +3
Voor de volledigheid: met DD-AR wordt dit materieel bedoeld, en met SGM dit materieel.

Vanaf 70 minuten voor de geplande vertrektijd is de informatie over het ingezette materieel met grote betrouwbaarheid zichtbaar in de app en de reisplanner, of bijvoorbeeld via deze pagina. Eerdere voorspellingen zijn minder betrouwbaar.

Reageer