Toilet Intercity Direct.

• 29 mei 2016
  • 3 reacties
  • 2193 Bekeken

Reputatie 2
Geregeld reis ik met de Intercity Direct, en zo af en toe gebruik ik het toilet ook in deze trein. Daarbij valt het me op dat het ontzettend lastig is om toiletpapier van de rol af te krijgen. De rol zit eigenlijk zonder uitzondering vastgeklemd tussen de rolhouder, waardoor hij niet rolt als je eraan trekt, en dus eindeloos kan proberen een velletje van de rol af te trekken zonder dat het lukt in de meeste gevallen. Vandaag zag ik dat een aantal voorgangers van mij ook verwoede pogingen hebben ondernomen om een stukje wc papier van een rol af te krijgen. Dit heb ik al een aantal keren eerder ook gezien, en dacht ik knip er eens een foto van en vraag me af; kan hier niet met een simpele aanpassing iets aan veranderen zodat de rol gewoon ''rolbaar'' is zonder te klemmen?

3 reacties

Ik kan me voorstellen dat dat niet prettig is zeg! Je merkt dit dus alleen in het Intercity Direct materieel? Of heb je het ook al eens in ander treinmaterieel gezien?
Reputatie 2
Ja alleen bij de IC Direct.
We hebben dit inmiddels doorgegeven en ik kreeg net nog een mailtje dat dit 'probleem' al langer bekend is en er momenteel gekeken wordt of op korte termijn een oplossing is. Bedankt voor het melden! Je was in dit geval niet de eerste 😃

Reageer