Toilet stickers ICMm

• 9 februari 2020
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Zat afgelopen zaterdag in de trein (ICMm 4203) van Groningen richting Den Haag Centraal en zag deze stickers hangen op het toilet.

Ik vind ze wel er wel leuk uitzien en ook best wel nuttig, alleen is het misschien fijn als op de blauwe sticker ook een pictogram van een toilet rol komt. 

Zijn een van de forum leden bekend met deze sticker? Ik heb ze namelijk naar mijn weten nog nooit gezien. 

3 reacties

Wat lelijk. Dit oogt niet als iets van NS zelf.

Reputatie 5

Hierover hebben we (voor SNG) al eens een discussie gehad. In sommige toiletten staat een afbeelding dat alles wat geen urine of ontlastig is in de prullenbak moet, ik vond het wel duidelijk, maar veel van de mede-forummers waren het niet met mij eens, die zeggen dat je ervan uit mag gaan dat het “normaal” is dat je WC-papier in de WC gooit.

Kennelijk is er dan toch verwarring en zou het niet verkeerd zijn als expliciet aangegeven wordt wat wel en niet mag. Als informaticus heb ik een hekel aan aannames :wink:

Ik heb deze stickers zelf ook nog nooit voorbij zien komen. Misschien dat Hago Rail Services deze geplaatst heeft?

Reageer