Ik heb net een trein kaartje gekocht maar heb hem niet op me e-mail binnen gekregen
Bladzijde 1 / 1
Dit kan soms even duren of hij is in de spam terecht gekomen. Ik hoor het helaas wel vaker en wil daarom adviseren om het kaartje in de NS app te laden. Als de mail later komt, heb je hem al in de app gedownload.
Dit kan soms even duren of hij is in de spam terecht gekomen. Ik hoor het helaas wel vaker en wil daarom adviseren om het kaartje in de NS app te laden. Als de mail later komt, heb je hem al in de app gedownload.
Je kunt een kaartje alleen in de app importeren vanuit de mail, toch? Of kan het ook vanaf de bestelpagina (na betaling)?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.