beantwoord

Trein laat stations liggen

• 6 maart 2014
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

Elke week gebeurt het wel een paar keer dat de trein - waarmee ik naar werk moet - niet doorrijd naar het laatste station. Dit is omdat de trein vertraging moet inhalen op een traject waar hij zich in 7/10 gevallen niet aan kan houden. Dit zorgt er voor dat ik samen met vele tientallen andere gedupeerden weer mijn baas kan bellen dat ik later ben, terwijl ik sta te wachten op hoorn kersenboogerd. en dan moet ik nog maar hopen dat de volgende sprinter niet hetzelfde probleem heeft. Ook op de terugweg sta ik vaak gestrand op hoorn met vervolgens 20 minuten extra reistijd zodat jullie als ns de punctualiteit met 1 minuut kunnen verbeteren. Ik kan alleen maar speculeren dat aan de andere kant van het traject precies hetzelfde gebeurt. Naar horen van andere mensen gebeurt het aan mijn kant van de reis in ieder geval 1 keer per dag. Dus nu mijn vraag, wanneer gaan jullie deze duidelijk onhaalbare en onbetrouwbare dienstregeling veranderen?
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 maart 2014, 16:26

Hallo Jeroen,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je vaak problemen hebt op jouw traject. Naar aanleiding van de nieuwe dienstregeling zijn er al een aantal maatregelen met betrekking tot station Hoorn Kersenboogerd genomen.

Allerlei soorten van meldingen zijn geregistreerd en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Op die manier kunnen wij wijzigingen in een nieuwe dienstregeling gaan verwerken om steeds meer reizigers naar tevredenheid te vervoeren en te helpen.

Ik heb je titel aangepast en je topic naar het forum om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,

Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Jeroen,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je vaak problemen hebt op jouw traject. Naar aanleiding van de nieuwe dienstregeling zijn er al een aantal maatregelen met betrekking tot station Hoorn Kersenboogerd genomen.

Allerlei soorten van meldingen zijn geregistreerd en doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Op die manier kunnen wij wijzigingen in een nieuwe dienstregeling gaan verwerken om steeds meer reizigers naar tevredenheid te vervoeren en te helpen.

Ik heb je titel aangepast en je topic naar het forum om de vindbaarheid te vergroten.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer